Ongehoord gedrag van operator

  • 4 November 2017
  • 2 reacties
  • 252 Bekeken

Ik woon in Portugal en houd een minimum aan abonnement met Proximus smile 5
Nu ik in Belgie ben voor meerdere maanden blijken er veel extra kosten dus naar de klantendienst gebeld. Waar ik verblijf is het proximus netwerk bar slecht, maar de verbinding leek mij ok tijdens het gesprek. In twee woorden werd mij verteld dat ik dan maar mini moest pakken. Ik vroeg wat meer uitleg en kreeg te horen dat ik ONDERBRAK . Toen ik zei dat het waarschijnlijk aan de verbinding lag werd de verbinding (door haar) verbroken.
Ik weet nu niet of ik een ander abonnement heb
Schaam u madame, u zou elders moeten gaan werken als u geen uitleg wenst te geven-

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Abonnementen zoals o.a. Smile 5 zijn nog actieve maar "niet meer gecommercialiseerde" abonnementen (= niet meer aangeboden aan nieuwe klanten)
https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL.pdf
Informatie over de huidige abonnementen en prepaid (Pay&Go) oplossingen zijn terug te vinden via onderstaande link
https://www.proximus.be/nl/id_catr_m/particulieren/producten/mobilus.html

Het is mij niet direct duidelijk wat de betrokken dame met" mini" zou bedoeld hebben, maar u kunt via
www.Proximus.be - My Proximus
uw huidige producten, facturen en verbruik consulteren
De applicatie My Proximus is vanaf vanavond evenwel tot zondagnnamiddag evenwel niet altijd bereikbaar wegens "software update"

Ter info:
Bij beperkt verbruik kiest u misschien best voor prepaid Pay&Go (= abo laten omvormen in pay&Go)
Daarnaast is er qua abo Mobilus S (15,99 €/maand) of kunt u overwegen eventueel gebruik te maken van de lowcost dochtermaatschappij Scarlet (abo Red 8 €/maand)
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/
Reputatie 7
Badge +3
Let op met Pay & Go. Internetgebruik is daar heel kostelijk van.

Reageer