Vraag

Onaanvaardbare (!!) service

  • 16 October 2017
  • 6 reacties
  • 471 Bekeken

Beste Proximusteam,

Ik zal u nog even:
- alle niet gemaakte of veel te laat gemaakte afspraken
- alle gebrek aan info
- alle data van niet nagekomen afspraken
- alle mislukte pogingen tot installatie wegens het slecht of niet doorgeven van mijn gegevens aan enerzijds de technieker (internet en tv) anderzijds de koerierdienst (mijn gsm-toestel)
- ...
besparen en tot de point komen.
Op 11 september vroeg ik mijn switch aan van Telenet naar Proximus wegens verhuis (er ligt geen Telenet in de appartementsblok). Vandaag heb ik nog steeds geen Ă©nkele dienst mogen ontvangen. Hierbij komt dat ik reeds 2 dagen verlof nam om thuis te kunnen zien op het moment van uw levering, maar op beide dagen niemand is komen opdagen (verkeerde adres doorgegeven, nadat ik 3x naar jullie gebeld heb om mij er van te vergewissen dat het juiste adres nu wel degelijk was doorgeven).
Mijn vooruitzichten zijn nu: komende zaterdag (misschien) een GSM-toestel. Op 7 november (misschien) internet en tv.
EĂ©n klachtmail van mijn kant later, heb ik van jullie een 'uitnodiging tot het invullen van een tevredenheidsenquĂŞte' ontvangen.
Met alle respect. Ik wil graag beleefd blijven. Dit KAN toch niet.
Heel graag hoor ik hoe jullie mij vanaf nu (!!!!) kunnen verderhelpen.

6 reacties

Waarom bij proximus blijven? Alternatieven zat. Telecommarkt heeft veel te bieden.
Ook ik ben zeer onheus behandeld geweest, proximus technicus snijdt letterlijk de lijn door, terwijl ik erop sta te kijken. Oeps verkeerde lijn ...., maar proximus heeft het niet gedaan...
Is geen serieus bedrijf.
Reputatie 6
Badge +2
Waarom bij proximus blijven? Alternatieven zat. Telecommarkt heeft veel te bieden.
Ook ik ben zeer onheus behandeld geweest, proximus technicus snijdt letterlijk de lijn door, terwijl ik erop sta te kijken. Oeps verkeerde lijn ...., maar proximus heeft het niet gedaan...
Is geen serieus bedrijf.


Veel keuze heeft hij niet, Telenet is niet aanwezig in het gebouw dus geen Telenet en ook geen Orange.
Rest nog Proximus en Scarlet maar dat laatste is ook van Proximus.
Juist, maar in bepaalde gevallen kan je telenet of orange binnenkrijgen over een proximuslijn. die zij huren voor jou. Dat hoeft niet duurder te zijn en zij zorgen voor de activatie.
Heb je dat al ergens in de praktijk gezien ? want proximus werkt over koperlijnen en de andere op coax kabel.
In een business abonnement, misschien lukt dat niet om het particulier te krijgen.
Heb een telenet abonnement over koper.
iVDSL
https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/ivdsl/
Is beperkter dan rechtstreeks op de coax, want ook bij mij geen kabel in de straat;
Krijg je standaard 10M/1M op. Wij hebben daar voorlopig genoeg mee.
Proximus opent de lijn, telenet plaatst de iVDSL modem en een managed router.
ik moet wel een analoge proximus lijn openhouden voor de alarmcentrale.

opm: nooit probleem gehad, installatie volgens afspraak, geen ergernis gehad.
Bedankt jesco voor je uitleg, ik had er persoonlijk geen weet van en zo weeral iets opgestoken đź‘Ť

'k vraag mij ook af of dit dan voor particulieren ook zou mogelijk zijn en mss kan een Proximus medewerker dit bevestigen of het mogelijk is.

Reageer