Omzetten pack

  • 11 July 2017
  • 8 reacties
  • 285 Bekeken

Beste
Vorige week donderdag 6 juli werd ik gecontacteerd door een medewerkster van Proximus. Zij gaf aan dat het Tuttimus aanbod misschien wel interessant zou kunnen zijn. De medewerkster kon me overtuigen en zowel mijn vriend als ikzelf besloten over te stappen naar een mobiel abonnement van 25€.
Ook kan ik door mijn lerarenkaart genieten van 10% korting. De medewerkster zei dat ik daarvoor maandag moest bellen, mijn gegevens moest doorgeven en dat het dan direct in orde zou komen.

Maandag belde ik dus. De medewerkster die ik toen aan de lijn had zei dat ik dit niet telefonisch kon doen maar via de website.

Dus, deed ik de aanvraag (terwijl we eigenlijk al klant zijn) nogmaals via internet.

Enkele minuten na de aanvraag opnieuw een medewerker aan de lijn. Hij vertelde me dat ik niet onmiddellijk kan genieten van de korting, maar dat dit met terugwerkende kracht gaat.
Hij bracht zogezegd alles in orde.

Daarna diezelfde dat nogmaals gebeld en geverifieerd wat er in ons nieuwe pack zat. De vrouw aan de lijn zei toen: - televisie - vaste lijn - twee gsm abonnementen -internet (met gratis netflix)

Naar mijn idee zou alles dus in orde moeten zijn.... Maar, niets was minder waar.

Vandaag OPNIEUW een medewerker die me vragen stelde over mijn pack...... De gsm abonnementen waren plots WEER verdwenen........

Wel moet ik er ook bij vertellen dat we ondertussen twee sim kaarten van proximus ontvangen hebben.............. (??????)

De medewerkster deze middag beloofde me ten stelligste dat ze me na ons gesprek ONMIDDELLIJK een mail zou sturen met alle informatie.
Ondertussen heb ik NOG STEEDS geen bevestigingsmail ontvangen!!!!!!

Zeer jammer dat trouwe klanten op deze manier behandeld worden. Ondertussen zijn we aan het overwegen om ALLES bij Proximus stop te zetten. Incompetentie ten top!

Graag een antwoord.
Griet Waegeman

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Griet, ik laat dit graag verder nakijken, bezorg je mij klantgegevens (in privébericht)? Grt, HeidiE
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik ben ook overgestapt naar tuttimus, maar dat ik blijkbaar niet helemaal gelukt 🙂 .
Tv-boeketten zijn in orde gekomen
Vaste lijn zijn ze komen installeren
Maar mijn GSMnummers(2stuks) werden niet mee opgenomen in het pakket.

En op myproximus staat nu zelfs dat ik een familus-pack heb ipv tuttimus-pack . Dus ik denk dat er daar echt iets is misgegaan

Kunnen jullie dit ook eens nakijken?
Bij ons is het hetzelfde probleem.... Ondertussen 8 uur met mensen aan de lijn gehangen die duidelijk hun job niet correct kunnen uitvoeren. Ook ik heb andere zaken te doen.

Vraag van de dag:
Hoeveel medewerkers van Proximus zijn er nodig om een omschakeling van een pakket te doen? Blijkbaar minstens 7... en dan is het nog niet in orde..
Ook hier heel veel problemen met. Overgestapt op tuttimus, GSM abonnement ook niet mee overgezet, krijg geen info van proximus personeel, er staat een oud gsm nummer van mijn man nog bij, online kan je zelf niks aanpassen owv continue 'technische problemen' (hetgeen al maanden zo is by the way).
Heel frustrerend allemaal!
Reputatie 7
Badge +3
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur'= verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Beste Mirab, kan je ons via een privébericht het betrokken gsm nummer met alle info doorsturen ? (gsm al bij proximus of bij andere provider ? nummer ? contactnummer ) enz..; dan kunnen we je laten contacteren om dit in orde te brengen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

mvg

Tina
Vandaag nog eens de klantendienst gecontacteerd en zowaar het is in orde gekomen. Uiteindelijk dus niet al te veel problemen gehad.

Blijkbaar heb ik de eerste keer een medewerker aan de lijn gehad met minder ervaring , waardoor niet alles goed werd geregistreerd. Mijn 2de telefoon kwam ik een medewerker tegen die het probleem zag, maar niet direct een oplossing kon bieden. En dus intern een ticket had gelogd. Maar vandaag dus een medewerker aan de lijn gehad die alles snel in orde kon brengen.

In de namiddag kreeg ik ineens opnieuw telefoon van een proximus-medewerker om te melden dat volgens hun alles in orde was en ze heeft dan ook nog eens aan de lijn alles overlopen(tot de facturen en verbruik toe). Zeer uitgebreide excuses voor het ongemak gehad, ook al was die beperkt voor mij(heb ik ook meermaals meegedeeld aan haar), maar ze bleef maar excuseren. Waarna ze dan besloot om een financiële compensatie aan te bieden omdat er volgens haar mss dingen onterecht werden aangerekend wegens nog goed actief en ook mijn mobiel verbruik zou nog aangepast worden.

Zeer mooie service toch van Proximus. Zouden niet veel bedrijven doen. En als het goed is mag het ook gezegd worden. Dus bij deze, chapeau Proximus.
Dan heb jij chance , verleden dinsdag ook opgebeld door een Proximus-medewerker dat alles in orde zou zijn na 7 weken wachten . Mail zou verstuurd worden ter bevestiging , nog geen mail gezien en de rest ook nog niks in orde !!!!!!
Zal verder de sociale media en Test-aankoop moeten inschakelen . Ben benieuwd of die mensen bij proximus ook tevreden zijn als ze 7 weken moeten wachten en het is nog niet in orde !!!!!! Op hun geld zullen ze ook geen 7 weken of langer wachten !

Reageer