Beantwoord

Nieuwe telefoon gekocht op aanraden van Proximus en niet nodig

  • 13 September 2017
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Op 15/8/2017 blikseminslag in onze straat. Vaste lijn defect. Na informeren bij proximus : lijn in orde, mijn toestel defect. Seffens ben ik een nieuw toestel,gaan kopen : 62,93€. Aansluiten : nog geen verbinding. Terug bellen naar Proximus : ja het zal je lijn zijn , te hnieker zal.langskomen. 29/8 technieker. Het is de lijn niet uw toestel. Ander ploeg komt. Op 7/9 techniekers buiten nieuw kabel geplaatst. Alles gaat, oud toestel ook geprobeert : niet defect. Vandaag gebeld naar Proximus en de uitleg gedaan. Heel vriendelijke dame .men zal mij voor die 22 dagen dat ik niet kon telefoneren 20€ terugbetalen. Maar mijn onnodige aankoop -door hen -kunnen ze niet terug betalen. Ik bind dit niet correct. Wat kan ik daar aan doen?
icon

Beste antwoord door KoenN 14 September 2017, 09:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Euch niets ... Je kan hopen op een commerciële geste ..
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jennyvd,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contacntr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Mvg, Koen

Reageer