Niet tevreden over Proximus

  • 8 August 2017
  • 5 reacties
  • 342 Bekeken

Hallo zijn er hier nog mensen die zoveel miserie hebben bij proximus, 7 weken klant en niks in orde , smartphone moest geleverd worden , myproximus werkt nie .klantendienst helpt je nie !!!! Niemand weet raad
Wa een zielig bedrijf is me dat proximus . Bellen en ja er is een fout en word opgelost binnen 48 u krijg je te horen , maar 7 weken en nog niks
Jullie kunnen niks of het interesseerd jullie nie maar
Ik ben binnenkort terug naar base en saluut met jullie zever, mensen aan de draai houden
Als je mij vraagt is proximus een dikke nul!!!

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat is inderdaad het beste dat je kan doen van terug te keren naar Base.
Moest dat mij overkomen dan zou ik hetzelfde doen al zou ik zo lang geen geduld hebben, binnen de week niet in orde = terugkeren vanwaar ik gekomen ben, ik zou daar geen 7 weken over doen.
Bij proximus zal het niet zijn van "niet tevreden, geldt terug" đŸ€”
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Arturk!

Het spijt me te horen dat dit reeds zo lang aansleept...

Ik zie dat de order nog steeds in behandeling is, wat veel te lang duurt ondertussen.

Kan u mij via een privébericht aanspreken aub? Dan volg ik het graag op met u.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Reputatie 6
Badge +2
Bij proximus zal het niet zijn van "niet tevreden, geld terug" đŸ€”

Inderdaad, eerder van "gekocht is gekocht". 😔
WouterM ik heb je privé gestuurd maar het mag ook publiek, verwacht een antw met oplossing en nie binnen een week !!!!
Een 2 weken geleden ook privé gestuurd en nooit antwoord op gehad

Reageer