Vraag

Niet tevreden

  • 4 September 2018
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Ik geraak dus geen stap verder! En sta op het punt om alles te annuleren.
Had over 14dagen besloten om alles over te zetten van Telenet nr Proximus.. vrijdag gingen ze langs komen om alles te installeren..
heb dus zitten wachten en
Niemand gezien!!
Ben nu ondertussen al meer dan 20 telefoons verder met 20 verschillende mensen. Steeds mijne uitleg gedaan. Tot nu toe nog niemand die me verder geholpen heeft. Niemand die weet hoe ik terug een afspraak kan vastleggen. Ofwel smijten ze gewoon dicht of beloven ze me terug te bellen. Hoe kan dit in godsnaam gebeuren bij “nieuwe klant”
Kan ik alles opzeggen?

2 reacties

TUI: https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lies1983,

De afspraak met de technieker staat gepland op 07/09/2018 in de namiddag.

Groetjes,

Antonella

Reageer