Niet meer tevreden

  • 19 June 2018
  • 6 reacties
  • 417 Bekeken

Ben totaal niet meer tevreden over de gang van zaken in verband met mijn abonnement. Ik betaal al zoveel en nog als mijn data op is word het geblokkeerd ik ben super veel in buitenland voor mijn werk. Moet telkens meer of een uur bezig zijn om netwerken te vinden enz enz. Ik heb instagram als onbeperkt gebruik aan gevinkt. Maar als de data op is kan ik het niet gebruiken dan is het niet onbeperkt. Ik krijg niks van aanbiedingen. Ik moet er altijd zelf achter zoeken. Bij andere operatoren kan je voor een abonnement van nog geen 20 EUR onbeperkt mobile date hebben. Vind dit echt jammer ben al heel mijn leven klant bij Proximus...

Zelfs klanten dienst is niet eens 24/24 bereikbaar.
Dat noem ik zelfs geen klanten services meer.


6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Jordy,
Kan je ons via deze link nog even je gegevens (klantennummer / gsmnummer) doorgeven dan kunnen we nakijken waar het fout zit.
Mvg. Wilfried
Vind dit zeer raar dat plots alles terug gaat maar zou graag eens een deftig tarief willen met onbeperkte data de rest is mij allemaal niet van belang. Ben al vanaf mijn gsm gebruik zoveel jaren geleden al klant bij jullie en veel acties of promoties heb ik nog niet gezien. Hèb wel die iPhone maar dat is het contract is toch bijna gedaan en uiteindelijk betaal ik hem toch zelf. Zo niet stop ik en ga ik op zoek bij andere providers want heb zelf al mooie abonementen gevonden.
Mijn nummer is 0479933381
Daar weten jullie wel altijd genoeg mee en veel moeite doe ik niet meer want als klant versta ik niet wrm ik de moeite moet doen en alles zelf uitzoeken.
Ben niet boos gewoon een zeer ontevreden KLANT
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jordy!

Ik heb misschien iets interessants voor jou 🙂



https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_p/makeitepic/abonnementen.html
Groetjes,
Wouter
deze Epic van €19,99 ziet er inderdaad al beter uit, spijtig alleen van de Beats, enkel de muziek apps en geen sociale media was geen optie? Moest dat een optie zijn geweest 2 maand geleden was ik wel bij proximus gebleven. Ik was ook al mijn hele leven bij proximus, maar ik kon meer krijgen voor minder bij andere provider(s).
Dag Maarten welke provider en abonnement heb je nu? Bij Proximus krijg ik niet veel respons meer of mooie sugesties. Proximus is een grote klucht voor mij en we zijn al met 15 in de vriendenkring die gaan overstappen. Dus laat maar weten waar het beter is.
Thanks ???
Momenteel probeer ik Mobile Vikings. Ze zijn een stuk goedkoper en je abbonement is veel regelbaarder. Ik betaal momenteel €18 voor zowat hetzelfde als mijn vroeger mobilis M abbonement.
In alle eerlijkheid is het netwerk van Mobile Viking niet zo goed als proximus, ik heb niet overal de 4G die ik bij Proximus had. Dit zou wel verbeteren in het begin van volgend jaar.
Voor mij zal Proximus echt eens moeten kijken naar hun prijzen vooraleer ik hun nog eens als optie bekijk.

Reageer