Vraag

Niet correct afgehandelde aansluiting van Proximus

  • 12 December 2017
  • 0 reacties
  • 107 Bekeken

Beste,

Op 21/11/17 werd bij ons proximus aangesloten, sinds die dag genieten wij ook van proximus tv en internet. Wij besloten op 8/12/17 2 smartphones met de promoties te halen in een proximus center.
Dit bleek echter onmogelijk te zijn aangezien de installatie van 21/11/17 niet correct werd afgehandeld. Hierop nam ik contact met proximus en kreeg te horen dat dit probleem tegen de middag opgelost zou zijn. de volgende dag was dit echter nog steeds niet opgelost en dus belde ik opnieuw. Deze keer werd ik van het kastje naar de muur gestuurd op 31 min later te horen te krijgen dat dit te maken had met een fout in het systeem en maandag opgelost zou zijn. We zijn ondertussen dinsdag en nog steeds geen oplossing dus belde ik opnieuw om dan terug te horen dat ze geen idee hebben wanneer het probleem kan opgelost worden. Ik persoonlijk vind dit heel frustrerend en allesbehalve een goede service.... kan dit probleem aub eindelijk verholpen worden?

mvg Bjorn

0 reacties

Geen reactie

Reageer