Na 34 jaar dan toch weggejaagd


Reputatie 1
Badge
Na 34 jaar
RTT/Belgacom/Proxximus is nu de kogel door de kerk :
ik ben weg !
Mijn affinity korting valt zonder boe of ba weg.... en ik moet naar een ander pakket.
Van iets meer dan 55 euro/pakket nu naar bijna 70€ per maand ?
Met 3 studenten in huis ? NOWAY.
Met alle chinezen maar niet met d'n dezen.
1. geen discovery lijn meer.
2. geen studenten korting meer
3. geen affinity program (gezinsbond) meer...

en dat na meer dan een jaar sukkelen met storing op de lijn ?
Zijn jullie eigen niet een klein beetje beschaamd ?
Doeiiiiii



(er is geen ''subforum'' AFSCHEID )

This topic has been closed for comments

24 reacties

Reputatie 6
Badge +3
gezinsbond korting is volgens mij nog altijd beschikbaar voor de nieuwe packs
er wordt niet langer klantgericht gedacht en het goedkoopst mogelijke pakket aangeboden, maar zoveel mogelijk het duurste tuttimus pakket !

Als je iets goedkoops wenst: https://www.scarlet.be/nl/trio-internet-tv-telefonie/
Dat is ook proximus maar stukken goedkoper !
Reputatie 1
Badge
De nieuwe packs zijn een heel pak duurder en die hebben idd wel dan ''korting'' (het is dus helemaal geen korting, gewoon verdoken opslag)
Zo kan ik het ook : niet alle mensen ''lezen'' hun rekening.
Ik heb net gebeld met Scarlet (ik weet dat het een ''dochter'' is van PX) maar er moeten nieuwe installaties gebeuren en weer een andere modem etc etc... 99 €uro.
Vanavond vergadering met de kids : willen we nog wel TV ?
We zitten met de (smart)phones bij DOMMEL : werkt altijd en spotgoedkoop.

Toeval of niet : nadat ik meldde dat ik zal weggaan kan ik op ''myproximus'' niet eens mijn fakturen meer zien !
Reputatie 6
Badge +2
De nieuwe packs zijn een heel pak duurder en die hebben idd wel dan ''korting'' (het is dus helemaal geen korting, gewoon verdoken opslag)
Zo kan ik het ook : niet alle mensen ''lezen'' hun rekening.
Ik heb net gebeld met Scarlet (ik weet dat het een ''dochter'' is van PX) maar er moeten nieuwe installaties gebeuren en weer een andere modem etc etc... 99 €uro.
Vanavond vergadering met de kids : willen we nog wel TV ?
We zitten met de (smart)phones bij DOMMEL : werkt altijd en spotgoedkoop.
Toeval of niet : nadat ik meldde dat ik zal weggaan kan ik op ''myproximus'' niet eens mijn fakturen meer zien !

Je zegt ik moet naar een nieuw Pack, wie heeft u dat wijs gemaakt? Je bent helemaal niet verplicht om naar die Tuttimus over te schakelen, ikzelf zit nog altijd in mijn oud Maxi Pack en ik ben niet van plan om naar die Tuttimus over te schakelen daar ik mijn mobiel internet voor laptops en tablets zou verliezen en ik dus een apart abonnement moet nemen om die te behouden en dat zou voor mij een pak duurder uitvallen.
Reputatie 1
Badge
Ik moet naar een nieuw pack als ik DE GEZINSBOND KORTING wil houden. Ik ben ''maar'' 3 euro meer kwijt met het
''fantastische nieuwe pack'' Dat kost ''maar'' 75 €uro. De korting eraf nog 69 Euro, terwijl ik nu dus met mijn ''comfort pack'' 66€ betaal.
Er was niks mis met mijn 'oude pack', en 12* 'maar 3 euro'' = 36€ door de neus geboord zonder verwittiging.
En das al niet de eerste ''neusdoorboring'' (zie boven : discovery,student......etc)

DEZE MAAND :

0fa623ae-9c3d-4edf-8e7a-cabdc26a31b6.png[/img]

VORIGE REKENING :





VOLGENDE REKENING ZAL ELDERS ZIJN.
Ik zou wensen willen dat onze salarissen even hard zouden stijgen als de rekeningen van Proximus !
Reputatie 1
Badge

Reputatie 7
Badge +3
Kan je een privé bericht naar ons sturen met de nummer van je vaste lijn en klantennummer voor nazicht?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +3
@Mwende bedankt voor dit bericht, want blijkbaar is dit algemeen.

@proximus :
omdat mijn factuur lager was dan de vorige maand - niet in detail gecontroleerd. Nu wel en affinity promotie is bij mij ook ingetrokken. (7,5€)
Korting is gestopt op 13 juni 2017 !!!!
Dus vorige maand nog 3,25€ korting gekregen. En nu niets meer.
Zo valt het minder op natuurlijk in 2 stappen afschaffen.
Dat zijn geen eerlijke of propere manieren om je trouwe klanten (20 jaar) te behandelen. Triestig , ,, !!!
Graag opnieuw implementatie van deze korting en een teruggave voor de vorige maanden.
Mijn klantgegevens vindt u in de persoonlijke gegevens van dit forum.
Is hier al inderdaad verschillende malen gemeld geweest dat bij de nieuwe packs deze korting wegvalt, maar waarom die wegvalt heb ik hier nog niet kunnen lezen ?
Reputatie 6
Badge +3
De affinity is weggevallen bij de oude packs - zonder verwittiging. Bij mij tot 13 juni 17 korting gekregen. Nadien niet meer.
Het zou wel nog bestaan bij de nieuwe packs.
Reputatie 6
Badge +3
Ik zie dat ik deze korting exact 1 jaar heb gekregen. Waarom wordt deze niet automatisch verlengd ?
Nu gestopt zonder verwittiging.
In bevestigingsmail stond nergens vermeld dat de korting na 1 jaar stopgezet wordt.
Andere abonnementen worden toch ook niet stopgezet na 1 jaar?
Op het bevriend userbase/forum heb ik daar ook al gelezen dat er veel zijn die dit na een jaar, zelfs na een 1/2 jaar moeten iedere keer opnieuw aanvragen.
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb de gezinsbond gecontacteerd met de vraag hoe deze voordelen opnieuw te activeren.
De pagina met ledenvoordelen telecom is niet beschikbaar, moet telkens inloggen maar met correcte gezinsbond login lukt het toch niet.
Reputatie 6
Badge +3
De gezinsbond heeft gereageerd,
De samenwerking tussen gezinsbond en Proximus is stopgezet . De korting zou enkel nog geldig zijn voor wie de aanvraag indiende vóór 1 juli 2017.

Op de website van de gezinsbond staat dat ze na "grondig marktonderzoek" voor Telenet gekozen hebben.
Jammer voor hun leden dus die bij Proximus zitten.
Er zijn er genoeg die korting kregen en nog altijd krijgen zonder gezindsbond of via het werk om.
Reputatie 6
Badge +3
Hieronder het mail antwoord van de gezinsbond. Volgens dit antwoord is het wel degelijk de keuze van Proximus om alleen op Tutimus nog korting te geven.
Triestig om je klanten zo te behandelen.

Het is inderdaad juist dat de samenwerking met de Gezinsbond is veranderd vanaf 17/10/2016: leden die vanaf dan korting vroegen, kregen enkel korting als ze een Tuttimus pakket hebben.

Jij hebt vermoedelijk je aanvraag voor deze datum gedaan. Ik vermoed dat je aanvraag een jaar geleden is. Zou dat kunnen?

Elk jaar dient je aanvraag hernieuwd te worden en Proximus doet dit normaal zelf, ze duiden dan iets aan in je dossier en de korting loopt weer verder.

Bij jou is het anders: de korting kan niet verlengd worden omdat je een "oud" pakket hebt en daarop is de korting niet meer geldig.
Het Tuttimuspakket heeft andere voorwaarden dan jouw pakket.

Ik zou je willen aanraden om naar de klantendienst te bellen op 0800 22 800 en het te bespreken:

- je kan kiezen om je pakket nu te behouden, zonder de Gezinsbondkorting

- je kan overstappen naar Tuttimus en dan je gezinsbondkorting verderzetten

Reputatie 3
Badge +1
ik ben ook naar telenet gegaan sinds tuttimus te duur is als ik alles neem zoals de wigo bij telenet voor kids, play en meer. betaal ik bij proximus 179 + 5 euro digibox euro = 184 euro en voor die 5gb data meer moet ge het ook nie doen.
bij telenet 130 euro + digibox 4 euro = 134 euro en voor 5 gsm abo onbeperk bellen vast als mobiel 10 gb data in een pot ik en mijn vrouw gebruiken meschien samen 1 gb de rest voor de kids 😉 gratis wifree nederland, duitsland, frankrijk enz.
en op het einde 2017 nieuwe digicorders met netflix functie en meer.
bij proximus gaat fiber meschien niet door (waar je nog 10 jaar moet op wachten)omdat ze meer concurentie moeten gaan toestaan van de staat zoals telenet doet en dreigde om fiber te stoppen.
zal altijd een concurentie strijd zijn maar is goed voor onze portomonee, en voor mijne portomonee is telenet goedkoper vooral voor grote gezinnen en met piek en dal uren samen 1.3 TB verbruikt tot nu toe nog 4 dagen te gaan gaan nog over hebben dus internet hebben we ook genoeg.
👍
Reputatie 3
Badge +1
De nieuwe packs zijn een heel pak duurder en die hebben idd wel dan ''korting'' (het is dus helemaal geen korting, gewoon verdoken opslag)
Zo kan ik het ook : niet alle mensen ''lezen'' hun rekening.
Ik heb net gebeld met Scarlet (ik weet dat het een ''dochter'' is van PX) maar er moeten nieuwe installaties gebeuren en weer een andere modem etc etc... 99 €uro.
Vanavond vergadering met de kids : willen we nog wel TV ?
We zitten met de (smart)phones bij DOMMEL : werkt altijd en spotgoedkoop.

Toeval of niet : nadat ik meldde dat ik zal weggaan kan ik op ''myproximus'' niet eens mijn fakturen meer zien !


dat noemen ze korting trukjes ze denken dat de mensen nog van uit de prehistorie komen ik zit terug bij telenet beter voor mijn portomone kan ook is horen bij orange ook goede prijzen.
En toch blijft hun klantenaantal altijd maar stijgen 🤔
Reputatie 6
Badge +3
Goed nieuws: ik heb een creditnota gekregen en mijn affinity korting wordt toch opnieuw geactiveerd!
Zelfs op het oude pack.
Gezinsbond korting op oude pack is dus wėl mogelijk.
Blijf proberen - eventueel met de gezinsbond contact nemen
Gezinsbond korting en affinity korting waar zit hem eigenlijk juist het verschil?
Reputatie 6
Badge +3
Door lid te zijn van de gezinsbond kan je een affinity korting krijgen.
Ach ja op die manier, bedankt voor de verduidelijking.
Hallo , ik ben aan het zoeken of ik mijn huidig gsm abonnement en nr kan behouden.
Mijn gsm is aan vervanging toe , dus het plan was om deze te vervangen met de mooie promo's van proximus.
Maar om hier van te kunnen profiteren zou ik zoiezo extra data bij moeten nemen.
Terwijl ik zeker toekom met de data die ik nu heb. Zelfs in de proximus winkel zeggen ze dat ik dan beter gewoon enkel een gsm koop.want uiteindelijk betaal je evenveel met hun acties?! Dus ik heb al wat rond gevraagd en ben toch ook aan het overwegen om over te stappen naar een andere operator.waar ze wel hun trouwe klanten belonen.
Badge +4
Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel data je nodig hebt met uw Gsm.