Dan maar klantendienst gebeld waar ze niks konden terugvinden van die afspraak????Gaven me een nummer waar ik maar naar moest bellen,maar nummer was niet meer in dienst!!!!Zaterdag 16 maart opnieuw naar klantendienst gebeld en er werd me gevraagt om even te wachten,ze zouden afspraak voor me maken,na 10 minuten muziek kreeg ik te horen dat de afsprakendienst in het weekend gesloten is !!!GEWELDIG
Dus maandag 18 maart opnieuw gebeld......kreeg de belofte dat ze me zouden terugbellen voor nieuwe afspraak,maar weer niks !!!Dinsdag 19 maart naar technische dienst gebeld daar kreeg ik de belofte dat we voor het weekend alles in orde zouden hebben en dat ik zou teruggebeld worden voor afspraak en zoals gewoonlijk WEER NIKS!!!!Dus juist gebeld en krijg ik te horen dat er een nieuwe afspraak is op 29 maart en dat er niks kan aan gedaan worden om het te vervroegen!!!!SUPER VERHUISREGELING HEEFT PROXIMUS
Ben benieuwd of ze mijn rekening ook gewoon 2weken later sturen
Beste antwoord door KoenN
Bekijk origineel