Medewerkers van Proximus die onvriendelijk zijn

  • 14 March 2018
  • 8 reacties
  • 515 Bekeken

Ik heb vandaag enkele keren naar de klantendienst gebeld omdat er een probleem was met mijn bestelling. En ik werd door veel medewerkers onvriendelijk behandelt als ik vragen stelde. Ze zuchten erg hard als ik iets vroeg. Ofwel legde ze af als het hun niet aanstond. Ofwel zeiden ze niets meer terwijl je vragen stelt en geen antwoord meer krijgt. En ik heb aan via de chat gecommuniceerd en ik heb gemerkt dat ze daar veel vriendelijker zijn. Maar het is ook een gemakkelijkere weg om te communiceren. Maar de laatste medewerker Leen heeft me heel goed geholpen en gerustgesteld dat alles wel in orde komt. De andere medewerkers via de chat zeiden veel verschillende dingen en telefonisch ook. Ze stuurde me echt van het kastje naar de muur. Ik vind het erg dat de klanten van proximus zo onvriendelijk behandelt worden door meerdere medewerkers. Er zou bij het keuzemenu moeten bijstaan druk op 1 voor een vriendelijke medewerker en druk op 2 voor een onvriendelijke medewerker. Dan koos ik altijd optie 1!!! En ik koos altijd voor optie 3 voor de promoties omdat ik daarover iets te vragen had.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
He Joke_19,

Ik vind het niet kunnen dat je zo onvriendelijk bent behandeld geweest.

Men kan op zijn minst beleefd blijven.

Oprechte excuses alvast.

Kan u mij uw klantnummer, naam en adres bezorgen.

Welk type smartphone had u graag ontvangen.Via welke weg uw bestelling gedaan?

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,Joel
Voor het geval een klantendienst-medewerker onbeleefd is tegen de klant en je wilt daar een klacht voor indienen

Als je naar de klantendienst belt moet de medewerker het gesprek openen met zijn/haar naam.
Altijd nuttig deze te noteren en dit samen met de datum en het uur van de call .
😉
Dat doen (willen) ze wel niet altijd, maar als je de datum en het uur weet kunnen ze bij prox dit waarschijnlijk wel gemakkelijk achterhalen veronderstel ik toch.
Ze MOETEN zich kenbaar maken met voor en achternaam!!
Als ze die zelf niet geven mag je gerust vragen met wie je spreekt.
Ter informatie:
de klantendienst van Proximus wordt behandeld door externe callcenters (verschillende zelfs).
Dus als je slecht word bediend is het de fout van de medewerker van dat callcenter .
ik weet van een gebuur dat hij dit voorgehad heeft en de lijn was opeens onderbroken,
hier trouwens ook wel al een tijd geleden gelezen op het forum van iemand die het zelfde heeft meegemaakt, enfin de meesten zullen het waarschijnlijk wel zonder probleem doen en zal het over een paar uitzonderingen gaan mss.....
Ter informatie:
de klantendienst van Proximus wordt behandeld door externe callcenters (verschillende zelfs).
Dus als je slecht word bediend is het de fout van de medewerker van dat callcenter .


Dat verklaart veel. Onbeleefde mensen, gewoon ophangen, meer dan 20 minuten stilte, verkeerde informatie die meegegeven wordt, ik weet niet hoe of wat, maar Proximus kan daar beter iets aan doen.
Ik snap dat werken op een klantendienst niet even leuk is maar stel me bij sommige medewerkers stel ik me ook vragen.
In de winkel waar ik mijn abo heb afgesloten heb ik ook wel niet echt een vriendelijke ervaring meegemaakt. Wat arrogant doen als ik een vraag stel, zuchten en met haar ogen draaien. Dit kan allemaal wel beter vind ik.

Reageer