Vraag

Mailadres

  • 2 August 2017
  • 9 reacties
  • 638 Bekeken

Waarom is het in godsnaam zo moeilijk om te mailen naar Proximus?
Ik heb een domiciliëring opgestart in mei en krijg nog steeds van Proximus elke maand een mail dat ik nog moet betalen voor het einde van de termijn ander s riskeer ik extra kosten te moeten betalen....Mijn bank zegt me dat jullie de datum wanneer de domiciliëring wordt uitgevoerd door jullie bepaald is!!! Doe hier iets aan, or else....

9 reacties

Ik deel je frustratie mbt de bereikbaarheid van Proximus via mail.
Ik ben zelf niet akkoord met mijn facturatie, heb mijn klacht ingediend in het lokaal kantoor, dat mij gevraagd heeft om de klacht telefonisch door te geven, waar ik tot tweemaal toe geen voldoende antwoord krijg. Ik wil nu mijn klacht met staving doormailen, maar dat kan blijkbaar niet... onbegrijpelijk (tenzij men de vele klachten niet aankan...). Hoe kan ik verder? Een brief schrijven? via ombudsman vd overheid?
Reputatie 4
Badge +2
Beste,

Martin heeft hiervoor een wegwijzer gemaakt op het forum .
U kan deze hier vinden....:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/hoe-stuur-ik-een-email-naar-proximus-helpdesk-38745#post574645
Serieus? Een wegwijzer? Een simpele link op homepagina miss?? Een bedrijf dat handelt over internet etc heeft een wegwijzer om een mail te sturen naar hun? Ik snap dat proximus geen shitload aan mails wil beantw elke dag maar we moeten nu ook weer niet onnozel gaan doen he...Met een omzet van meer dan 1000 miljoen (jawel u leest het goed) moet er toch een mogelijkheid zijn om een linkje met mailadres te creëren op de site....
Reputatie 4
Badge +2
Amaai.....
Dat u zich boos maakt op PXM, daar kan ik nog inkomen. Maar deze post afbreken....
De link dat ik aangaf is aangemaakt door een Forumgebruiker als u en ik....
U kunt op die manier een email sturen naar PXM en dat was toch uw vraag....
Een mailadres hebben ze nooit gehad waar je direct kunt naar e-mailen voor problemen bv.
Maar het was vroeger inderdaad eenvoudiger om een online mail form te versturen met een vraag.
Nu hebben ze volgens mij op voorhand meer willen uitfilteren voor welke dienst die vraag eigenlijk naar toe moet met als gevolg dat je op veel te veel keuzes moet klikken om dan nog dikwijls terecht te komen waar je eigenlijk niet wou terecht komen!
Don't shoot the messenger 😉
S1MON3 Ik breek uw post niet af, ik zeg dat het belachelijk is dat een bedrijf als proximus geen duidelijke hulplijn heeft voor hun klanten, dat het tergend lang duurt om iem aan de lijn te krijgen, en ja dat irriteert. Dat een forumgebruiker al inspringt om anderen te helpen om contact te maken met een bedrijf dat serieus verdient aan hun klanten is op zich abnormaal me dunkt... Eerlijk gezegd heb ik zo het flauwe vermoeden dat bep. 'Forumgebruikers' stiekem voor Proximus werken.. Pas op is maar een flauw vermoeden. Toch zeer vriendelijk bedankt voor de geboden hulp...
...... Eerlijk gezegd heb ik zo het flauwe vermoeden dat bep. 'Forumgebruikers' stiekem voor Proximus werken.. Pas op is maar een flauw vermoeden. Toch zeer vriendelijk bedankt voor de geboden hulp...

Ik deel reeds heel lang dat vermoeden ... 😁
Wie niet trouwens 😃
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Marijs!

Kan je ons een privébericht sturen en je probleem beschrijven samen met je klantengegevens?

Dan kijken we graag het nodige voor je na. :)

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter

Reageer