Levering door DynaLogic

  • 3 December 2018
  • 2 reacties
  • 483 Bekeken

Transporteur van DynaLogic komt stipt op tijd zoals beschreven in de track & trace. Komt netjes tot voor de deur gereden maar BELT NIET AAN. Ik haast me mn jas aan, ga naar beneden (woon op 1ste verdieping) en hij rijdt gewoon door en laat een bericht na op de website van DynaLogic dat ik afwezig was. Heb onmiddelijk DynaLogic gebeld maar vertelden me dat ze de transporteur niet meer konden terugroepen, het zou dus morgen moeten lukken... Eveneens online een klacht ingediend. Intussen ben ik wel de cashback of cadeau (twv € 300 à € 400) van Samsung mislopen!!! Bedankt DynaLogic, ik zal jullie indachtig zijn in de toekomst!

2 reacties

Hey Ivan,

Ik heb dus juist hetzelfde voor! En daar was ik dan speciaal voor thuisgebleven. Ik heb naar hen gebeld toen ik hem zag wegrijden maar ze konden niets doen.
En nu blijk ik geen nieuwe afspraak meer te kunnen maken en is alles dus terug naar Proximus gestuurd. Maar volgens track and trace nog altijd onderweg...
Ik ben benieuwd hoe en wanneer ik nu mijn pakket zal ontvangen.
Slecht begin van mijn overstap van Telenet naar Proximus!
Ik heb ook problemen gehad met mijn levering. Je komt speciaal vroeger naar huis en je krijgt een bericht dat ze niet konden leveren omdat ge niet thuis zijt, terwijl dit wel zo was. Ik bel onmiddellijk en ze kunnen niet meer terugkomen. Ze komen de dag erna, zodat je verlof mag nemen om aan uw deur te staan wachten voor het geval ze misschien weer vergeten aan te bellen

Reageer