Vraag

Knoeiboel

  • 23 February 2018
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Ik ben heel erg teleurgesteld waarop ik probeer klant te worden en de laksheid van enkele medewerkers.
Vandaag, 22 feb. 18 is het nog steeds niet gelukt om al mijn abonnementen van Telenet over te zetten naar Proximus.
Mijn eerste contact is reeds van 5 januari 18!

Via uw website had ik gevraagd me op te bellen om klant te worden, men heeft toen vrij snel contact opgenomen maar aangezien ik niet de switch-code binnen bereik had stelde de opereator voor dat hij me zou terugbellen. Hij vroeg me om zeker te wachten op zijn telefoontje want als hij me een abonnement zou kunnen verkopen had hij er ook wat aan. Het gaat dan ook om TV, internet en 3 GSM abonnementen.
Ik heb dan ook gewacht, en nog langer gewacht, tot de grote panne van Proximus er was, dan waren we dan ook een 2-tal weken verder.

Andermaal heb ik via de site gevraagd me op te bellen om klant te worden en ook dan belde men vrij snel terug. Nogmaals hebben ik alle informatie doorgegeven en ook nu had ik de easy-switch code niet mee. Het was nog ochtend en aan het werk maar stelde voor dat ik even overhuis zou gaan om de code op te gaan halen en de operator zou me om 10h s’morgens terug opbellen. Ook deze operator heeft het nagelaten terug contact op te nemen, dus naar huis gereden voor niks!
Een dag later kreeg ik een PDF document in de mailbox waarop geschreven stond dat ik zelf voor de overdracht van abonnementen zou zorgen. Dit was zo niet afgesproken en heb terug telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. In eerste instantie kon men daar niets aan veranderen en stelde ik dus voor om alle aanvragen te annuleren en een nieuw abonnement aanvraag in te dienen. De dame aan de telefoon ging dit bespreken met haar supervisor en beloofde me terug te bellen. Dat heeft ze ook gedaan en nogmaals hebben ik alle gegevens doorgegeven.

Ondertussen was er een technieker langsgekomen om tv en internet aan te sluiten en alles werkte naar behoren.
Plots kregen we 5 simkaarten voor 3 GSM’s. de verbinding van 2 GSM’s vervalt en we zoeken uit welke sim voor welke GSM is en we kunnen terug bellen. Met GSM 3 gaan we het verkeerde pad op want tot op vandaag is deze nog steeds telenet.

Ik neem over GSM3 contact op met de klantendienst en daar zegt men dat alles is doorgegeven aan Telenet, Telenet beweert dat er enkel een aanvraag was van 2GSM’s wat dus ook betekend dat mijn tv en internet abonnemenet nog steeds lopende was. Ik heb deze abonnementen dan maar zelf onmiddellijk stopgezet omdat het jullie niet lukte.

Aangezien onze data 1.5GB was maar normaalgezien 3GB zou moeten zijn is onze data opgebruikt en kunnen we van deze dienst niet meer gebruik maken!
Dus nogmaals neem ik contact met de klantendienst en bleek er een foutcode te zijn, waarom merkt niemand hiervan iets? Is er geen opvolging van lopende zaken? Dit staat nochtans beschreven op jullie website!
Toen pas kwam aan het licht dat ik van geen Tuttimus kan genieten zolang die 3de GSM niet mee in het abonnement zit!!! Waarom heeft men dit niet eerder gemeld aan me, dan kon ik mee helpen aan een oplossing en hoefde ik al die mistoestanden en dubbele abonnementsgelden niet te ondergaan.

Ik ben dan zelf met het voorstel gekomen om die 3de GSM voorlopig uit het abonnement te schrappen en die later toe te voegen. De operator heeft daarop de klantendienst gecontacteerd en heeft men aldus alle aanvragen of abonnementen vernietigd en nog maar eens nieuwe opgesteld met 2 GSM’s tv en internet. de overzet zou 24h kunnen duren. 3 dagen later was het data volume van onze GSM’s nog steeds niet aangepast en belde ik dan nog maar eens naar de klantendienst. Daar zag men dat de zaken in behandeling zijn en dat men nog enkele fouten heeft moeten bijsturen? Men heeft een vlaggetje (hoge urgentie?) aan het dossier toegevoegd om voorrang te krijgen maar helaas hier moet ik niet op hopen want dat hebben alle voorgangers ook al gedaan.

Dus ben ik nog steeds wachtende….

Ondertussen om verder te kunnen heb ik gevraagd om tweemaal 1 GB data aan te vullen benieuw of ze deze gaan aanrekenen

Door de laksheid van de operatoren ben ik de promotie mislopen waarbij een LG smart tv 4K kon aanschaffen voor €69, het was 1 van de doorslaggevende redenen die me ertoe aangezet had om over te stappen naar Proximus. Ik ben hierover nog steeds heel erg misnoegd. Ook met het blijvend aanslepen van abonnementen die niet in orde geraken en daardoor ons gebruik beperken, ben ik zeer teleur gesteld. Nochtans staat op de website U HOEFT ZELF NIETS TE DOEN!!!
Ondanks het feit dat jullie in het bezit waren van de easy-switch code hebben jullie er een echte puinhoop van gemaakt, en is nog steeds niet alles opgelost.

Ook tv kijken op pc of GSM is momenteel nog niet mogelijk, daar werd door ons veelvuldig gebruik van gemaakt.

Mijn vraag is dan ook hoe gaat U dit compenseren? Gaat U me alsnog een smart tv bezorgen? Gaat U me echt 2 tv en internet abonnementen laten betalen? Gaat U me een tegemoetkoming geven omdat door factoren waar ik geen deel van uit maak niet optimaal en zelfs beperkt ben in gebruik van de verlangde en bestelde diensten?

3 reacties

Ondertussen zijn we 7 maart en nog steeds zijn ze er mee bezig.
Reputatie 2
Het lijkt allemaal een eeuwigheid te duren bij Proximus. Wij zijn verhuist en er ligt geen kabel dus ook een overstap naar Proximus maar wat mij betreft kunnen ze nog veel leren van Telenet. Ik zal maar snel kabel binnenleggen en terug overstappen naar Telenet.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen?
Dan kijken we dit meteen voor je na.

Mvg, Koen

Reageer