Vraag

Klantvriendelijkheid van de helpdesk

  • 18 July 2018
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Heb vorige week een bestelling gedaan van een smartphone.
Volgens de bevestiging zou deze gisteren geleverd zijn geworden.
Vandaag gebeld met de servicedesk met de vraag waar deze blijft.
Dame (een zekere Sabine, als ik mij goed herinner) zegt dat ze dat niet kan(/wil) nakijken.
"menier, die ligt nog in ons magazijn en u moet maar wachten tot wij die opsturen".
Jamaar, hij zou gisteren geleverd zijn geweest, ik heb hier de hele dag op bureau zitten wachten.
"menier, ik zeg u dat u gewoon moet wachten tot wij die laten vertrekken".
Kan u dan nakijken waar die vast zit of waar er een probleem is.
"menier, u moet gewoon wachten. Ik heb u dat al 4 keer gezegd"
Kan u dan iemand doorschakelen die wel kan zeggen waar de bestelling zit?
"menier, ik zeg u nogmaals dat u gewoon moet wachten. Wij sturen een tracking code als die hier vertrekt."
Mevrouw, toon eens een beetje klantvriendelijkheid en kijk gewoon eens na waar mijn smartphone blijft, die ik gisteren al had moeten hebben.
"menier, ik ben klantvriendelijk, u wil gewoon niet aannemen wat ik zeg"
Mevrouw, zou u mijn bestelling willen annuleren, aub.
"Dat zal ik zeker doen, menier"
En stuurt u mijn dan daarvan een bevestiging? En zet u daar dan ook uw naam bij, want ik ga met dit hogerop!
Daarop heeft die dame de lijn verbroken!
Hallo, hallo, haalloooo, .....
niets meer.

Mijn vraag aan de directe (of minder directe) chef van deze dame: Is dit normaal gedrag? Ik bel gewoon om te weten waar mijn bestelling zit, die ik gisteren al had moeten krijgen. Om een antwoord te krijgen à là "wacht maar tot wij goesting hebben om iets te doen" .
Ik weet dat ik maar een klant ben, en klanten zijn blijkbaar lastig voor proximus (maar het is wel door klanten dat jullie loon betaald kan worden!!!). Dus graag had ik hier toch enige feedback gekregen.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

spijtig om dit van u te vernemen. Dat was inderdaad niet de juiste handelswijze. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Gelieve, uw proximusklanten nr en bestellings nr door te geven, aub. Ik kijk dit na.

Groeten, Akhi
Reputatie 6
Badge +3
Gelieve, dat door te sturen via deze privélink, aub:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Akhi

Reageer