Klantonvriendelijk Proximus Center Lier

  • 27 September 2017
  • 1 reactie
  • 1621 Bekeken

Vorige week heb ik een iPhone cadeau gekregen samen met een nieuwe simkaart. Omdat ik moeilijkheden had om de simkaart te plaatsen en omdat ik gisteren (26/09/2017) toch in Lier moest zijn ben ik daar het Proximus Center binnengestapt. Wat ik daar meegemaakt heb ben heb ik nog nooit meegemaakt inzake klantonvriendelijkheid. Er waren 3 bedienden aanwezig: 2 vrouwen en een man. Eén vrouw was bezig met klanten en de andere vrouw was tegen deze uitleg aan het geven en vroeg ons om 5' te wachten. De mannelijke bediende was druk bezig op zijn laptop en kon blijkbaar niet anders dan ons vragen of hij ergens mee kon helpen. Toen ik uitlegde dat ik problemen had om de simkaart te plaatsen keek hij even op en zei op norse toon dat het toch simpel was. Ik moest blijkbaar nog een stukje rond de simkaart verwijderen. Intussen was hij constant verder muisklikken aan het geven en keek niet meer op van zijn laptop. Toen ik vroeg of hij me mss kon helpen keek hij vol ergernis op nam de simkaart (met een air van ...) en schoof ze in de iPhone. Op mijn vraag of hij me mss wat uitleg kon geven over de instellingen kreeg ik als antwoord dat dat niet ging want het zou zeker een 1/2uur duren eer er verbinding was met Wifi (ondertussen was hij nog steeds muisklikken aan het geven en keek hij amper op). Daar stond ik dan..... Ik heb mijn toestel genomen, Mijnheer bedankt voor de MOEITE en ben enorm teleurgesteld buitengegaan.Ik ben reeds véél jaren klant bij Proximus en ware het niet dat ik sinds enkele jaren een gsm abonnement heb van mijn werkgever zou ik toch twijfelen om bij Proximus klant te blijven want qua klantvriendelijkheid hebben ze nog veel te leren. Ik hoop dat ook Proximus hieruit iets leert en hun bedienden aanmaant om hun klanten (of toekomstige klanten) wat vriendelijker en gedienstiger te onthalen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt ons te vernemen dat dit is voorgevallen. Kan je ons via privébericht via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer,eventueel naam of IDnummer van de medewerker en dag en tijdstip waarop je de winkel in Lier bezocht hebt geven? Dan kunnen we dit verder intern naar de bevoegde personen escaleren. Alvast oprechte excuses voor het ongemak dat je hierbij hebt ervaren. Groetjes Freya

Reageer