Klachten personeel en diensten

  • 7 October 2017
  • 3 reacties
  • 706 Bekeken

Beste

Ik heb vandaag weer een "super" ervaring gehad met jullie" professionaliteit". Ik ben nog maar een aantal weken klant en ik heb al meer slechte ervaring gehad dan goede. Tot op vandaag zijn mijn problemen nog altijd niet opgelost. Ik heb vandaag gesproken met een zekere Anthony die duidelijk niet weet de betekenis is van klanten. Als je al meerdere malen heb gebeld en uw probleem raakt maar niet opgelost dan ben je gefrustreerd en als medewerker van de klantendienst is het de bedoeling dat je daarmee kunt omgaan en niet uw klanten arrogant noemen en uit de hoogte te handelen. Sterker zelf omdat ik redelijk pist was en dreigde dat ik proximus wou opzeggen waren zijn exacte woorden " aan klanten zoals u hebben we ook niet veel" Voor mij komt dit over als iemand die onbekwaam is. Zoals ik al meerdere keren vermeld heb; ik ben overgestapt omwille van de ontevredenheid van de service, maar bij jullie is het echt niet veel beter. Ik ben het beu dat ik daar telkens mijn tijd in moet steken en als ik dan iemand anders aan de lijn heb, dan krijg ik half antwoord. Resultaat, nog pister en nog steeds geen duidelijk antwoord.

3 reacties

ter info:
moest er hier ook geen reactie komen dan kan je ook via een privébericht je te laten verder helpen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩ link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Beste, Kan je je vraag even schetsen ? Ik vind hier geen voorgeschiedenis van. Groeten Jan
Je zou denken dat de klantendienst hiervan zou geleerd hebben ... ik heb dezelfde ervaring. Arrogant, uit de hoogte, onbeleefd en tenslotte het gesprek beëindigen, zonder oplossing weliswaar want "het is hier al erg genoeg zonder uw problemen". De website en my proximus werkt maar half, je krijgt de helft van de tijd "oeps, deze pagina bestaat niet meer" en wanneer je ten einde raad belt, duurt het al ik-weet-niet-hoe-lang voor je door alle "druk 1, druk 5, druk 3" zever geraakt en dan krijg je een medewerker aan de lijn die nog meer gefrustreerd is dan jij. En blijkbaar is dat nog niet beter sinds de persoon hierboven een klacht had. Jammer.

Reageer