Klacht + overstap naar Telenet

  • 10 March 2019
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

Beste,
Op 24/02/2019 heb ik een opzegging gedaan, online, van mijn 2de telefoonlijn met nummer: 053683007. (Bestand toegevoegd).Dit is nogsteeds niet behandelt. Op 1/03/2019 heb ik ook de annulatie gevraagd van mijn abonnement G98182018, betreffende cloud abonnement van 100 GB. Daar heb ik ook nog niets van gehoord. Dan mijn grootste klacht is dat ik een tuttimus pack heb met als INBEGREPEN tv applicatie of Tv bonus, NETFLIX. Met inbegrepen versta ik dat dit ingecalculeerd zit in mijn tuttimus abonnement. Als ik nu mijn facturen bekijk van heden tot maanden terug vorig jaar, word NETFLIX elke keer nogmaals gefactureerd op de laatste pagina bij kosten door 3de partijen. Dus betaal ik dubbel. Gelieve deze 3 klachten zo vlug mogelijk te behandelen, WANT VANAF 22/03/2019 STAP IK MET ALLES OVER NAAR TELENET, BEHALVE DE OP VOORHAND OPGEZEGDE 2 abonnementen hier boven....
Dus vanaf die datum wens ik GEEN ENKELE ABONNEMENTSKOST MEER TE BETALEN UITGEZONDERD EXTRA VERBRUIK VAN DE VOORGAANDE MAAND!!! Ik ben het beu dubbel te betalen en als ik iets vraag dat er niet naar mij omgekeken wordt!

Mvg,
Dominique De Becker

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Er was hiervoor een dossier 37839219 aangemaakt.

Dat is vandaag uitgevoerd door de dossierbeheerder (opzeg lijn, Netflix enz.).

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,Joël