Klacht klantendienst

  • 27 June 2017
  • 2 reacties
  • 461 Bekeken

Gisteren,maandag 26-6,met de klantendienst gebeld voor een nieuwe BBox 3.
Na het hele menu beluistert te hebben,eindelijk iemand aan de lijn.
Na een hele uitleg zou ik doorverbonden worden.
Ipv mij door te verbinden,wordt de lijn gewoon verbroken.
Dus maar weer opnieuw gebeld.Weer het hele menu afluisteren,iemand anders uiteindelijk aan de lijn.Opnieuw de hele uitleg,opnieuw doorverbinden.
Ergens heeft iemand van Proximus mij dan getelefoneerd.
Opnieuw de hele uitleg en hij zou alles in orde maken voor een nieuwe BBox3 vandaag bij me thuis te laten leveren.
Ik blijf dus de “hele” dag thuis voor de BBox3 in ontvangst te nemen.
Maar niemand van Bpost komt iets leveren.
Dus maar weer opnieuw met Proximus getelefoneerd voor een verzendnr.
De persoon,aan de lijn,heeft alles doorzocht maar niets gevonden van mijn bestelling.Er zou dus helemaal ‘niets’ geleverd worden!!!!!!!!!!!!!!!
Dus maar weer opnieuw de BBox3 aangevraagd.De persoon heeft,volgens zijn zeggen,de order ingegeven en nu zou de BBox3 pas vrijdag kunnen geleverd worden onder ref nr 398773854.
Hij zou mij onmiddelijk een bevestigingsmail sturen.
Dit is intussen al een anderhalf uur geleden en nog steeds geen mail gekregen!!
Dan bel ik maar terug na anderhalf uur.Krijg ik weer iemand anders aan de lijn.OPNIEUW voor de zoveelste keer het hele verhaal gedaan met de vraag war de bevestigingsmail blijft.
Krijg ik nu te horen dat dit niet wordt gedaan !!!!!!!!!!!
En deze persoon heeft geen enkel benul waarom haar collega dit aan mij gezegd heeft!!!!
De BBox3 zou binnen 3 dagen geleverd worden.
Wat een circus!!

Dan blijft een mens gvd de hele dag binnenshuis.Durft amper een boterham te smeren om te voorkomen dat m’n de deurbel niet hoort.

Men wordt gewoon belogen!!!!!!

Ze kunnen wel een sms sturen met de melding dat ik contact heb gehad met de technische dienst en dat ze hopen dat ik tevreden ben over de dienstverlening.
What a joke!!!

Is dit de manier om een vaste,langdurige,klant te behandelend?Intussen al bijna 30 jaar klant!!!
Dit is puur iemand voor de gek houden en beliegen!!!!!!
Als jullie personeel geen benul en verstand heeft om een order in te vullen,moeten ze iemand doorverbinden die hier wel verstand van heeft!!!!!!!!!!
Men kan toch niet iemand een hele dag thuis laten blijven als grap????????
Foefoeifoei.
Ik heb meerdere keren foutieve info,telefonisch,doorgekregen ook ivm internet via smartphone.

Wanneer wordt hier eens een halt toe geroepen??

Ik vind enige vorm van compensatie hier wel op z’n plaats is.

Dit is ook gemaild aan de klachtendienst.

2 reacties

En dan krijg ik,een hele tijd later,de verzonden email terug wegens:
Delivery has failed to these recipients or groups:

proximus.customer.service@proximus.com
The email address that you entered couldn't be found. Check the address and try resending the message. If the problem continues, please contact your helpdesk.

Goed bezig Proximus
Reputatie 7
Badge +3
Dag Liliane,
Mijn excuses voor het ongemak.
De levering van de nieuwe modem werd aangevraagd voor 30/06.
Groetjes,
Antonella

Reageer