Klacht indienen

  • 2 October 2018
  • 7 reacties
  • 535 Bekeken

Beste, om een iets te melden of een klacht in te dienen wordt je steeds doorverwezen naar verschillende links. Zou het niet simpel zijn om gewoon via een mail de klacht in te dienen. Het gaat mij om over hoe je behandeld wordt via de telefoon. De operatoren zijn niet vriendelijk aan de telefoon. In de maand augustus was plots alles van proximus weg . Ik heb nooit via mail of per post of via telefoon een verwittiging gekregen. Ik had de App van proximus niet, nu wel Wat bleek, dat ik 2 maand geen factuur betaald had. Als ik die laatste 2 maand geen factuur kreeg via de post is dit mijn fout niet. Ik kreeg ook geen aangetekend schrijven . Na enkele telefoontjes kreeg ik mijn factuur. 10 € herinneringskosten (nooit herinnering ontvangen) en 30 € heractiveringkost . Ik belde terug en ik zie dat ik dit niet ging betalen omdat ik nooit een herinnering gekregen had, laat staan de eerste factuur. Volgens de onvriendelijke operator ging hij dit éénmalig laten vallen . De toon van die persoon deed mij enorm nadenken over proximus. Ik klaag zelfs niet over de verschillende malen per week dat ik de modem terug moet opstarten omdat ...... het een gewoonte geworden is . Sinds het telefoontje krijg ik mijn facturen terug wel per post. Dus ik ben nu iets alerter en keek mijn factuur eens na. Bij opties zag ik tv bundel entertainment channels tv voor 9,95€ per maand. Raar ik heb dit nooit gevraagd maar betaald dit wel sinds mijn aansluiting in onze nieuwe woning. Ook het Norton Security 5 betaal ik 5 €. Dit hebben we nooit aangevraagd. Als ik hier voor belde kreeg ik een westvlaamse dame aan de telefoon die beweerde dat wij dit aangevraagd hadden . Sorry, ik denk het niet. Ik kan leven met een foutje maar niet met foutjesssssssss en ook niet de manier en de toon hoe ze een klant behandelen . Hopelijk leren jullie hier iets uit !! Zijn er nog mensen met dezelfde ervaring of zijn ze bij proximus altijd zo onvriendelijk ?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag koen1971, bezorg je ons klantgegevens in privébericht voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Grt, HeidiE
Reputatie 1
Badge
Het is een feit, dat je bij Proximus, wegens hun grootte gewoon 'slechts een nummer bent''.
Het is bijzonder frustrerend dat ze wegens ''veel te groot zijn'' geen oog meer hebben voor de klant.

Helaas heb ik zelf de conclusie getrokken om weg te gaan, na klant te zijn sinds maart 1983.

- discovery line afgeschaft
- studenten in huis korting afgeschaft
- gezinsbond korting afgeschaft

en dat allemaal zonder verwittiging.

Laten verleiden om een ''pack'' te kopen ?
Pack wordt altijd maar duurder en duurder. Van 49€ per maand naar bijna 80€/maand.

Technische errors.
- ruis op de lijn
- punten inruilen verdwenen
- het verschil niet weten tussen de verschillende routers

etc etc

Jammer maar helaas. Langzamaan worden mensen wakker.
De kosten die je boven vermeld hebt, zijn er ergens bij gekomen via kleine lettertjes (tv bundel entertainment channels tv voor 9,95€ , Norton Security 5 € ) en klanten die slapen en een domicilieering hebben............

Tel maar uit je winst op grote schaal.

Als je inlogt op ''my proximus'' staat er ook standaard dat alles ok is, ookal is er een lopende klacht.

Enfin, wil je de hele Belgacom/Proximus ''lezen'' kijk dan op m'n blog :
https://wp.me/P47XiJ-a

Succes met jou verdere Proximus relatie.


😵
Dag koen1971, bezorg je ons klantgegevens in privébericht voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Grt, HeidiE


Beste HeidiE,

ik denk dat jullie mijn gegevens mooi kunnen achterhalen want jullie perfect wie er iets stuurt
Proximus mag nu een beetje moeite doen !


grtn

Koen
Reputatie 7
Badge +3
Dag Koen, ik zie hier op het forum enkel je hotmail-adres. Aangezien er 9 klantnummers zijn met dezelfde naam als in je mailadres, heb ik meer info nodig om je verder te helpen. Grt, HeidiE
Dag Koen, ik zie hier op het forum enkel je hotmail-adres. Aangezien er 9 klantnummers zijn met dezelfde naam als in je mailadres, heb ik meer info nodig om je verder te helpen. Grt, HeidiE

Beste HeidE,

ik kan toch moeilijk op een openbaar forum mijn gegevens doorgeven

mvg

Koen
daarom best via een Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 6
Badge +3
Dag Koen,
Je kan via deze link steeds 'privé' op het forum je gegevens doorgeven.
Mvg, Wilfried

Reageer