Klacht indienen

  • 13 October 2017
  • 1 reactie
  • 423 Bekeken

beste,
ik zoek al even om een klacht in te dienen.
niet over factuur of dergelijke maar over de manier hoe men mij belde dernet.

ik heb vorige week mijn verhuis aangevraagd en hier heeft men waarschijnlijk doorgegeven 30 november. de persoon aan de telefoon toen zei me dat ik dit later kon aanpassen wanneer men belde voor de afspraak te bevestigen.

ik kreeg dan telefoon voor de afspraak te bevestigen zeg dan ook dat 30 november veel te laat is en vraag voor begin november. dit was niet mogelijk omdat 30 november doorgegeven was. (de installateur zei dit dan.) hij ging het navragen en me later terugbellen.

de dag erna belde hij terug en zei opnieuw dat het 30 november wordt. waarop ik hem antwoordde dat dit geen optie is aangezien ik dan 3 weken zonder tv of internet zit waarvoor ik wel betaal.
hij wordt geirriteerd en zegt me dat het toch 30 november is omdat ik van een andere provider kom.

ik meld hem dat ik al jaar en dag bij proximus ben (nu ongeveer 5jaar) en betwist hij dit.
algemeen was dit lomp en boertig en zei me daarna met een dwingende toon dat hij alleen 30 november kan aansluiten en dat ik de klantendienst niet moet bellen want dat zei hier ook niets aan kunnen veranderen. heb hem dan gezegd als mijn verhuis op die manier moet gaan ik wel overschakel naar telenet die sluiten maar al te graag aan op de datum die ik wens.

ik ben niet te spreken over hoe ik behandeld ben door die persoon en wens deze man ook niet meer aan de lijn te krijgen.
voor mij is dit de laatste kans voor proximus voor ik overstap naar telenet.

gelieve deze klacht ook te verwerken.

1 reactie

het nummer dat me belde waarop men me lomp behandelde is: +322354000

Reageer