Klacht Call center

  • 12 July 2017
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Wij verhuizen op 07/08. We hebben een online formulier ingevuld en duidelijk 2x de datum opgeschreven dat dit 07/08 moest zijn. Echter, onze diensten werden ONMIDDELIJK afgesloten (internet + TV). Hierin is PROXIMUS de fout in gegaan.

Gisteren (moment van afsluiting - 12/07) hebben we gebeld naar het gekende 0800-nummer. Daar wist men ons te vertellen dat het niet kon geactiveerd worden en dat het pas de dag erna tegen de middag het systeem opnieuw online zou gaan ! Maar dit werd ons beloofd en bevestigd. PROXIMUS kan wel na een paar seconden alle diensten verbreken maar opnieuw opstarten duurt meer dan 24u ??!!

Vandaag (een dag later - 13/07 - 18u.) hebben we nog steeds geen internet en TV. Maar onze factuur blijft wel lopen !! Opnieuw hebben we gebeld naar het 0800-nummer. We werden ALLES BEHALVE VRIENDELIJK onthaald door een vrouwelijke medewerkster van Proximus. Erger nog : Zij begon ons uit te lachen aan telefoon en doodleuk mee te delen aan de telefoon met letterlijke woorden : "Als ik er zin in heb, zal het vandaag of morgen opgelost zijn " !!!!!!!!!

Dit kan toch niet?! We staan machteloos met het enige medium dat we hebben : klantendienst telefonisch bereiken. En dan op zo'n manier behandeld worden ?!

Ik ben zelfstandig en probeer alles preventief te regelen maar zelf dit lukt niet! Alles gebeurt nu via mobiele hotspot wat nog meer kosten met zich meebrengt terwijl het abonnement doorloopt van TV en internet.....

Proficiat, Proximus !

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag R.Herman,

Dit mag zeker niet de bedoeling zijn. Mijn excuses hiervoor. Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer