Beantwoord

Klacht blijft maanden onbeantwoord!

  • 5 September 2017
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Reeds meer dan een jaar krijg ik emails van esurvey@proximus.com gericht aan j.dewit@skynet.be maar op mijn emailadres/account e.dewit@skynet.be. Meestal gaat het over een tevredenheidsonderzoek inzake een herstelling van de vaste lijn, internet of TV lijn terwijl er aan onze toestellen of internet niets hersteld werd. Ook kreeg ik een email i.v.m. achterstallen die dringend betaald moesten worden. Meer dan een jaar geleden had ik alle correspondentie hieromtrent bijgehouden en Proximus ging dit probleem oplossen. In de veronderstelling dat dit allemaal in orde was heb ik dan ook het ganse pakket weg gedaan. (spijtig). De miserie is terug al maanden herbegonnen of nooit opgelost geweest. Ik heb meermaals geprobeerd dit aan te kaarten, maar tevergeefs, ofwel lacht men mij als klant uit (hoorbaar), ofwel zegt men doodleuk: " indien de email gericht is aan j.dewit@skynet dan moet je die gewoon negeren en deleten. Dit vindt ik alles behalve klantvriendelijk. Mijn laatste contact op de lijn 0800/22800 dateert van 18/8/2017 om 15u12 met een zekere Jonas. Hij ging diezelfde dag nog een email sturen naar de verantwoordelijke diensten. Ik vroeg om mij in cc te zetten maar dat kon niet, de betrokken dienst zou persoonlijk contact opnemen met mij. Tot op vandaag nog geen signaal gekregen! Ik verlies mijn vertrouwen in Proximus ondanks trouwe klant sinds de aansluiting van onze lijnen.
Bijgevolg stel ik me de vraag of alle betalingen/facturen nog correct zijn aangezien er emails gericht aan een andere persoon in mijn postvak IN toekomen.
Graag dringend een oplossing, ik kan niet blijven telefoontjes, emails enz... maken.
Ik kan het persoonlijk oplossen en gewoon veranderen van provider, maar zo zit ik dan niet in elkaar, De verantwoordelijke moet zijn taken naar behoren doen!
Hopend op een gunstig gevolg.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 September 2017, 13:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Zoiets... https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/antwoordt-proximus-u-40586
Reputatie 7
Badge +3
Dag Edinho,

Stuur je me even je klantennummer door via een privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer