Vraag

Klacht

  • 12 January 2019
  • 2 reacties
  • 505 Bekeken

Beste,
Aangezien het onmogelijk is om klacht neer te leggen via e -mail doe ik het via deze weg.
Op 04/01/2019 werd onze abonnement met Proximus stop gezet. Onze abonnementen zaten bij SSDGI onder een businesspack.
Er werd mij wijsgemaakt dat mijn abonnement omgezet werd naar een pay en go kaart. Hiervoor diende ik mij te identificeren. Dit kon via internet, makkelijk zou u denken.... Niet dus. De website gaf aan dat deze verouderd was en dat het, wegens veiligheidsredenen, niet lukte. Er zat niets anders op dan op een zaterdag naar de Proximus winkel te gaan. Een uur later kwam ik buiten... het zou opgelost zijn en binnen een uurtje kon mijn nieuwe provider mijn gsm nummer overnemen.
Ik belde naar de nieuwe provider... Bleek Proximus de kaarten niet had vrijgegeven. Even bellen met u pay en go kaart. Zo gezegd zo gedaan. Tot mijn verbazing werkte het nog steeds niets;
Contact opgenomen met de klantendienst. Werd doorverbonden en kreeg een algemene werknemer aan de lijn die mij kon verzekeren dat de technische dienst mij zou op bellen. Ik ben nog steeds aan het wachten op die telefoon.

48 uur later nog steeds geen mogelijkheid tot overstappen naar de andere provider. Maandag weer naar proximuswinkel om te horen dat ik mijn kaarten moet opladen en nog eens moet bellen. 5 euro op ene kaart en 6 euro op de andere. Dit is schandalig aangezien ik mijn abonnement bij Proximus ( via SSDGPI) nog betaal voor deze maand, mijn abonnement bij mijn nieuwe provider ook al betaal en dan moet ik nog eens geld op de pay en go kaart zetten.
Ik en mijn man zijn 4 dagen bezit geweest van de ene provider naar de andere te bellen en naar hun shops te gaan! Op 10 januari in de late namiddag konden de gsm nummers eindelijk overgezet worden.
Ik had hiervoor dus zeer graag een compensatie gehad.
Mvg
Een niet zo tevreden klant

2 reacties

Louter ter info: een klacht indienen kan via een online mail formulier
door de flow te volgen hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

PS: een voorbeeld van een mogelijk te volgen weg:
> "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
====================================
analoog :
- ik ken mijn nummer niet
- pack vaste lijn, internet of TV
- ik heb een vraag over mijn factuur
- een klacht indienen
- vanonder rechts klik je op mail ons
en vul daar je gegevens en je klacht in en klik daarna op verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Stefanie,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer