Vraag

KLACHT

  • 19 October 2018
  • 6 reacties
  • 386 Bekeken

Op vrijdag 14/09/2018 een Iphone 8 plus 64 GB Space Grey online besteld EN BETAALD.
Nu meer dan een maand verder en nog steeds mijn aankoop NIET ontvangen !!!
Bij Proximus "zijn ze ermee bezig"....
Ondertussen krijg ik ontelbare mails, smssen.... valse beloftes dat mijn toestel zal geleverd worden, DOCH... : NOPPES !!!
WAN/MALAFIDE praktijken zijn dit !! Ze bieden promoties aan op hun websites, gsm toestellen die je online voordeliger als in de winkel kan aankopen, je moet uw aankoop ook onmiddellijk betalen, maar je krijgt je toestel niet geleverd !!
Proximus, jullie interne organisatie loopt GRONDIG FOUT !! Ik overweeg om naar een andere provider over te stappen !

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Carine, onze excuses voor het ongemak, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groeten, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hallo, werd dit intussen opgelost?
Ik heb zelf een smartphone besteld, maar bij Proximus kan NIEMAND mij vertellen wanneer mijn bestelling zal 'behandeld' worden, laat staan GELEVERD!

Ik begin me zorgen te maken...
Volg! Zelfde probleem hier, ook reeds een maand! We willen waar voor ons geld of gewoon ons geld terug.
Proximus organisatie loopt volledig mank , met weinig respect voor de klant (+20jaar klant)
I phone XS besteld via webshop en deels betaald met mastercard online deels met 2jaar abonnement.
Orderbevestiging en betaalbevestiging gekregen via mail, en gelukkig de I Phone XS door dynalogic geleverd gekregen thuis en op tijd.
Nu tracht men de betaling I phone nog eens aan te rekenen via mijn abonnement en domiciliëring .
Klantendienst blinkt uit door onbekwaamheid en diensten werken naast elkaar tot 4 x toe verkeerde email adressen gekregen van proximus .
Betaling van Mastercard via de webshop vinden ze niet terug , en na mailen van uitgavenstaat Mastercard na 5 dagen nog steeds geen gevolg. Grapje is nu reeds 1 maand bezig.
Zoals op dit forum gezien ben ik niet alleen met problemen , misschien eens tijd om orde op zaken te stellen op de proximus diensten.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Tinne,
Heb je misschien een orderreferentie of klantennummer dan kijken we het voor je na.
Mvg, Wilfried
INTERNE DIENST VAN PROXIMUS MOGEN ZE EENS ERNSTIG BEKIJKEN, ik heb medelijden met de mensen die daar werken, het trekt op niets !
Louche zakes van Proximus tegenover hun klanten, willen ze op die manier geld verdienen van hun trouwe klanten ??!
Ze bieden online GSM toestellen aan tegen een voordelig tarief (voordeliger dan in de winkel), mensen gaan hier dus op in en kopen hun toestel online, doch in werkelijkheid heeft Proximus die toestellen NIET en laten klanten in de kou staan, maken loze beloften en uiteindelijk toch geen GSM !
Proficiat Proximus !!

Reageer