Klacht

  • 15 July 2018
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Hallo
Eind juni werd ons proximus tv afgesloten en het internet op minimum gezet
Na het zelf te onderzoeken bleek de factuur van mei niet betaalt te zijn
Die was wel betaalt enkel de mededeling ontbrak (wat we nog nooit hebben ingevuld )
Na een lang telefoongesprek werd alles terug geactiveerd
Ik vind het niet kunnen dat proximus zonder enige verwittiging of mail zomaar alles afsluit
En dan hebben ze nog het lef om bij de volgende factuur 30 Euro aan te rekenen voor het opnieuw te activeren
Ben al bijna 40 jaar vaste klant en overweeg nu toch om eens te veranderen

Groeten Lemant Deputter

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer