Vraag

Klacht


Beste,
Sinds begin januari probeer ik mijn abonnement om te zetten naar een packs for employees van 17,01 euro:
Zie https://www.proximus.be/nl/id_ab_pfe_maxi/particulieren/producten/r-orphans/cr-pfe/packs-for-employees-maxi.html.

Ik heb hiervoor al verscheidene keren naar de helpdesk gebeld, maar ik ben nog steeds niet geholpen. Vorige week had de helpdesk beloofd om mij terug te bellen, wat nog steeds niet gebeurd is. De helpdesk had me aangeraden om een klacht in te dienen bij Proximus, wat ik gedaan heb (dossier nummer: 34738779). Tot op heden heb ik daar ook nog steeds geen reactie op gekregen.

Kunnen jullie aub reageren, dit asap in orde brengen en het geld dat ik sinds januari (en eigenlijk al vele jaren ervoor) te veel heb betaald in mindering brengen ?

Met vriendelijke groeten.

15 reacties

Beste Proximus,
Kan u mij laten weten of jullie dit bericht gezien hebben ? Na 2 dagen heb ik nog steeds geen enkele reactie van jullie kant gezien.

Met vriendelijke groeten.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Geert,

Ik ontvang nu pas je berichten.

Dossier 34738779 is inderdaad in behandeling, de bevoegde dienst zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Beste,

We zijn nu bijna een week verder en ik heb nog steeds geen concrete oplossing gezien. De bevoegde dienst heeft me ook nog steeds niet gecontacteerd. Gelieve er spoed achter te zetten.

Vriendelijke groeten.
Beste proximus,

Enige reactie zou welkom zijn.

Groeten.
Reputatie 1
veel geluk geert en ilse...

met terugbellen en contaceren als beloofd is proximus zeer zielig in... meestal wordt er niet teruggebeld of terug contact opgenomen... Als het probleem dan al wordt opgelost, moet je maar raden wat er gebeurt is. Heb je nadien hetzelfde probleem, kan je niet eens vertellen wat er vorige keer is gebeurt om het op te lossen... gevolg, je moet weer dezelfde lange en frustrerende weg bewandelen van support naar support, mails en telefoons, terugbellen en er wordt niet teruggebeld...

je bent zeker niet alleen met je frustraties!
groeten wim
@wimcarla

Ik heb inderdaad al verscheidene keren mijn verhaal verteld aan de helpdesk en in de Proximus shop. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Tijdens het laatste gesprek met de helpdesk hebben ze zelf (!) aangeraden om een klacht in te dienen, mogelijks via een aangetekend schrijven. Ik zal deze optie dan maar beginnen te overwegen...
kan ook via de ombudsman van telecom
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad als u geprobeerd hebt om met de operator tot een oplossing te komen (en kunt dat aantonen op één of andere manier) kunt u kosteloos beroep doen op de ombudsdienst telecom (maar ook dan kan het wel enige tijd duren: van u naar de ombudsdienst en van de ombudsdienst naar de operator is quasi onmiddellijk; de operator heeft vervolgens standaard 10 dagen tijd om te reageren, maar "soms" dient een herinnering aan de operator te worden gestuurd en loopt het uit; dan een voorstel/antwoord van de operator naar de ombudsdienst dat naar u wordt doorgestuurd voor reactie/antwoord/akkoord binnen x dagen (10 dacht ik) enz.; dus het kan even duren tot indien nodig eventueel een finaal advies geveld wordt (mocht geen overeenstemming bekomen worden)..
Een aangetekend schrijven - een formele klacht en officiële ingebrekestelling - kan uiteraard ook iets sneller) in beweging zetten
Eventueel kunt u bv. voorstellen de facturatie tijdelijk (geheel of gedeeltelijk) te schorsen tot één en ander in orde komt

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Heb ondertussen de Proximus chat gecontacteerd. Antwoord was: 'vragen op het forum worden op het forum behandeld. Gelieve te wachten op het antwoord'. Nadien werd ik van de chat gegooid...
Reputatie 7
Badge +4
Jan -> Juli = u hebt zeer veel geduld gehad, misschien toch maar via de ombudsdienst gaan, nee?
Reputatie 7
Badge +4
Dag GeertIlse,
Alvast de excuses hiervoor.
Waarmee kan ik je helpen?
Mvg, Koen
Gelieve de originele post te lezen. Mijn abonnement moet gewijzigd worden naar een packs for employees van 17,01 euro.

Groeten.
Reputatie 7
Badge +4
Mijn collega had je in het verleden reeds gestuurd dat er een dossier (34738779) opgemaakt was.
Nu is dit volop in behandeling en we zullen je zeker nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, Koen
Beste,
We zijn ondertussen al bijna 20 dagen verder. De laatste reactie was van 8 dagen geleden, maar tot op heden heb ik nog geen enkel voorstel tot oplossing gekregen. Jullie hebben ondertussen opnieuw 52 euro gefactureerd voor de maand juli. Als er tegen eind deze week geen oplossing komt, dan zal de klacht geescaleerd worden naar de ombudsdienst telecom.
Groeten.
De klacht werd geescaleerd naar de ombudsdienst telecom.

Mvg.

Reageer