Beantwoord

Klacht!.......

  • 15 December 2017
  • 4 reacties
  • 434 Bekeken

Klein verhaaltje. Krijg ik telefoon of ik intresse heb om over te stappen naar Proximus. En of er iemand mocht langs komen. Zo gezegd zo gedaan. We komen tot een compromis en we doen de overstap . Dammm. Bad move. Eerste probleem. Installatie. Over en weer gebel om te zien of de technieker wel dan niet zal komen op de dag dat ik verlof had genomen. Niemand weet/wist van iets. Dus geen goed begin. Dus verkoper gebeld en die heeft het gelukkig opgelost. Dus installatie voltooid. Dan overschakeling gsm. Nummers moesten mee genomen worden . Maar daar gebeurde terug een fout. Slechts 2 nummers overgedragen en het 3 de nummer werd vergeten. Dus een nieuw nummer als gevolg. ?
Dan aankoop gsm . De levering zou 3 dagen duren. Op de dag van de levering komt niemand opdagen. Proximus weet van niets alsook het bedrijf die de gsm moet leveren. Na veel heen en weer gebel kom ik te weten dat de gsm niet voorradig en dus ook niet kan geleverd worden . Maar niemand vind het nodig om mij te verwittigen en dus daar ging terug een verloren verlofdag. Tot op vandaag 21 dagen later nog steeds geen gsm. Niemand weet wat er aan de hand is. Ongelooflijk......na terug veel heen en weer gebel door onze verkoper komen we te weten dat er zelf geen order meer is en er niemand nog iets van kan terug vinden. Er is zelfs nog geen activatie van onze producten waardoor wij niets kunnen aanpassen of aanvragen. Het enige wat er gebeurd of wat ik te horen kreeg is. We zullen een case aanmaken. Maar sorry. Daar heb ik niets aan. Dus service. Nul komma nul. Nog gezwegen van sommige mensen in de klantendienst.
icon

Beste antwoord door AzizA 29 December 2017, 09:21

Bekijk origineel

4 reacties

Toch raar dat Proximus hier en ook op de andere klachten omtrent de levering van gsm’s zich niet de moeite doet om hierop te reageren. Wat een service. Loze beloftes. En geen oplossingen. Nog steeds niets ontvangen .
mss ook je klacht eens via online mail form aankaarten
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Dag Baco
Ons verhaal van december 2016 sluit helemaal aan bij dat van jou, helaas. Daarbij kwam ook nog dat onze oprit moest worden open gebroken om de aansluiting te voltooien. Ik kreeg de melding dat alles naar behoren zou hersteld worden. Omdat ik daar heel sterk mijn twijfels over had, werden er foto's genomen voor de werken als bewijsmateriaal van de perfecte staat op dat moment.
Na de werken heeft het weken geduurd voor de put werd hersteld. We hebben toen meteen gemeld dat dit volgens ons niet correct was uitgevoerd, echter geen gehoor. Nu een jaar later ligt de oprit er verzakt bij.
Klacht indienen helpt blijkbaar niet, aangezien proximus niet antwoordt.
Proximus was heel snel bij ons in de woonkamer om een contract te laten ondertekenen, maar sindsdien helaas alleen slechte of geen service.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Baco, onze excuses voor het ongemak en de late reactie omwille van de drukte op social media, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer