Klacht

  • 12 December 2017
  • 6 reacties
  • 501 Bekeken

Door een technische storing is ons bedrijf Sidec NV momenteel (dinsdag 12 december 2017) telefonisch niet bereikbaar. Een eerste technieker van Proximus is langsgekomen en meldde dat het om een probleem met de kabel in onze straat, Industrieweg 10 in 2490 Balen, zou gaan. Navraag bij de buren leert me echter dat zij geen problemen hebben met hun telefonie. De technieker kon het euvel niet verhelpen en gaat een andere technieker sturen. Bij nader inzicht kan die kan pas over 2 dagen komen. Sidec is een modern bedrijf en kan het zich niet permiteren om 2 dagen telefonisch niet bereikbaar te zijn voor zijn klanten en leveranciers.

Sidec NV
Industrieweg 10
2490 Balen
014 / 81 50 01

6 reacties

Ter info: mss best als bizz klant eens met je gsm bellen naar het gratis nummer voor bizz klanten 0800 22 500
Volgens mij kunnen ze dit telefoonnummer bv tijdelijk omleiden naar een gsm nummer moest dit een tijdelijke oplossing zijn voor u enfin eens informeren wat ze als tijdelijke oplossing te bieden hebben.
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_catb_proximusquality/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/waarom-proximus-bizz-voor-uw-zaak.html
Ook nog als bijkomende info:
Ik veronderstel toch dat bij bizz klanten in een SLA vast ligt in hoeveel tijd de herstelling zeker moet gebeuren enz.....

ook nog mogelijk om een bizz expert op te bellen 0800 22 015
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bennie, aangezien je een professionele klant bent kan ik je enkel maar aanraden te bellen naar 0800/22200. Men kan daar wel zorgen voor een eventuele doorschakeling of andere oplossing. Mijn excuses voor het ongemak. MVG, Wim
Hallo Wim,
wat is eigenlijk juist het verschil tussen 0800 22 (200 | 500 | 015) want een mens geraakt er op den duur het noorden kwijt 😉
Reputatie 7
Badge +4
080022200 is voor de professionele markt, in principe dienen prof klanten altijd naar dat nummer te bellen, via daar worden ze dan wel doorgeschakeld indien nodig.

Reageer