Klacht

  • 6 December 2017
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Mevrouw, mijnheer

Op 20/11/2017 bestelde ik bij jullie een pack: abonnement inclusief een iPhone 8 plus. De iPhone werd op de vooropgestelde dag geleverd, maar de aansluiting ervan bleek evenwel niet zo vlot te gaan. Er werd een onmiddellijke activering van mijn simkaart beloofd van zodra ik het in mijn toestel zou plaatsen. Dit bleek niet het geval.
Op 27/11/2017 werd mijn verbinding bij Scarlet verbroken en had ik nog steeds geen verbinding bij Proximus. Ik belde tweemaal naar de klantendienst. De eerste keer werd mij beloofd het probleem op te lossen, zonder enig resultaat. Bij het tweede telefoontje werd verbinding binnen de twee uur beloofd, opnieuw zonder resultaat. Ten einde raad ging ik persoonlijk naar de Proximuswinkel in de Veldstraat te Gent. Daar werd ik hoogst klantonvriendelijk ontvangen door dhr. Korneel De Keyser. Het probleem ging opgelost worden binnen het halfuur, wat opnieuw een loze belofte bleek te zijn. Na ondertussen reeds 4 dagen zonder enig gsm-bereik te zitten, nam ik op 01/12/2017 opnieuw contact op met de klantendienst. Een uiterst vriendelijke operator heeft dan het probleem eindelijk opgelost.
In mijn contract staat duidelijk vermeld dat, als de afgesproken datum van uiteindelijke verbinding niet nageleefd wordt, ik een tegemoetkoming mag verwachten.
Voor dit grote ongemak van 4 dagen zonder enige verbinding, vraag ik dan ook om een schadevergoeding zijnde 3 maand kwijtschelding van het abonnementsgeld t.w.v. €47,97.
Ik zie jullie reactie positief tegemoet.

Met achting
Emilyn Desante
Klantennummer: 26899161
Ordernummer: R4WEBSCHOP000553149

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Emilyn,

Wij kunnen voor dit ongemak een commerciële tegemoetkoming geven van 1 maand abonnement, 3 maanden kunnen we spijtig genoeg niet toekennen. Ga je hiermee akkoord?

Groetjes,

Aziz

Reageer