Kansloos ?

  • 18 October 2017
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Zo, sinds een paar weken klant bij het grote P.. ongeveer al 5 keer de klantendienst gebeld. Omwille van zaken die ik niet besteld had. Ik had overigens een tuttimus pakket met 10 gig besteld en niet de 5 gig die ik kreeg. Dit ging volgens P niet anders omdat mijn tv nog niet aangesloten was...daar heb ik maar liefst een maand op moeten wachten. 1 persoon die dit kan in de regio kempen...?
Maar dus tv aangesloten, 2 weken later decoder stuk. Krijg een nieuwe toegestuurd...hoop ik....
Anderzijds bel ik met de Facturatie om te vragen hoeveel mijn volgend factuur zal bedragen, gewoon 32€ meer dan waarop ik intekende en nog steeds maar 5gig internet ?. Als je dan zegt dat je er moedeloos van word gooien ze de telefoon in. En dit is al de derde keer dat ze dat doen. Bij Telenet nooit geen problemen gehad. Misschien jullie personeel aan de telefoon naar dezelfde opleiding sturen als bij Telenet...Maar toch, na nogmaals bellen een serieus iemand aan de lijn gekregen. Vroeg hij mij doodleuk welke promo ik had gekregen...’weet ik veel die met de voetbal onbeperkt bellen en 10gig internet voor 85€. Weet je welke...’ antwoord ‘nee’ ?? wat een bedrijf. Aan je klant vragen wat je verkoopt ? KANSLOOS
Ik geef dit reuzeleuk bedrijf nog het voordeel van de twijfel tot mijn volgend factuur. Is het dan niet in orde gooi ik alles binnen en trekken ze hun plan maar met hunne zooi. Als je geen deftige manier van werken hebt en klanten behandeld als stront. Dan pas ik liever. Benieuwd hoelang mijn verhaal blijft staan...?

2 reacties

waarom zou uw verhaal verdwijnen, een forum dient over het algemeen gezien niet om iets in de bloemetjes te zetten maar eerder omwille van problemen die ment ondervindt.

Als je hier nog bijtijds geen reactie krijgt zou ik dan een privébericht sturen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

hopelijk kunnen ze u vlug verder helpen,
succes,
Martin.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bart,

Alvast de excuses hiervoor.

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens sturen (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Mvg, Koen

Reageer