Interne diensten Proximus

  • 16 July 2018
  • 6 reacties
  • 208 Bekeken

Welke interne diensten bestaan er bij Proximus en wat doen ze? Je komt vaak in contact met de klantendienst, je hebt de dienst storingen en mogelijk nog veel andere diensten die de doorsnee Proximus-klant wellicht niet kent.

6 reacties

het probleem zit hem eigenlijk daar niet echt maar eerder dat je soms heel moeilijk in contact kunt komen met de bevoegde dienst die eigenlijk je probleem kan/moet oplossen, de strategie is bij Prox dat de mensen van het call center (proximus team) de problemen moet doorgeven aan deze dienst om het probleem op te volgen en op te lossen en dat zij dan eigenlijk dan zelf beslissen of er al dan niet contact moet opgenomen worden met de klant, dit is in veel instellingen zo dat je zo maar niet direct in contact kunt komen met de bevoegde dienst zelf!.
Ik zou het ook liever anders zien en niet alleen ik, denk ik, al ben ik niet zeker dat daarom een probleem vlugger zal opgelost worden !?
Reputatie 1
plus dat de diensten NAAST elkaar werken in laats van MET elkaar... gevolg, je wordt van het kastje naar de muur gestuurt... en je probleem wordt niet opgelost
Reputatie 6
Badge +2
plus dat de diensten NAAST elkaar werken in laats van MET elkaar... gevolg, je wordt van het kastje naar de muur gestuurt... en je probleem wordt niet opgelost

Het gevolg is dat de één niet weet van de ander.
Domirique Leroy zou beter wat orde in haar bedrijf scheppen zodat de diensten beter kunnen samenwerken in plaats van elkaar tegen te werken want de organisatie zoals dat nu is in dat bedrijf trekt op niks.
Reputatie 3
Badge +2
Tja, vraag mij af of Leroy en De Croo dit forum hier kennen. Ze zouden verschieten wat hier allemaal te lezen valt.
De Croo enz.. krijgt ook de klachten binnen via hun sociale media kanalen dus weten ze heel goed wat er om gaat alsook bv via testaankoop enz.....
Reputatie 1
het zou mijns inziens inderdaad niet slecht zijn moest er een derde en vierde speler op de markt komen. meer concurentie kan leiden tot betere prijzen en betere dienstverlening...

Reageer