Vraag

Hoe lang kan het duren?

  • 17 February 2018
  • 5 reacties
  • 912 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Eind november diende ik een aanvraag in voor Tuttimus en zou ik verder op de hoogte worden gebracht over het verdere verloop. Na drie weken niets gehoord te hebben terug contact opgenomen met de klantendienst en kreeg te horen dat alles in behandeling is en ik spoedig iets zou vernemen. Na enige tijd weer niets gehoord te hebben opnieuw terug contact opgenomen met de klantendienst en blijkt dat er ineens een aantal gegevens niet correct zijn doorgegeven. Nogmaals alles opnieuw doorgegeven en werd er verzekerd dat alles zo snel mogelijk in orde zou komen. Uiteindelijk toch naar Proximus center gestapt en daar wisten ze mij te vertellen dat er met mijn aanvraag nog niets gebeurt is! Alles geannuleerd en terug opnieuw aanvraag ingediend.. uiteindelijk zijn we DRIE MAANDEN verder en tal van telefoontjes en bezoekjes aan Proximus en nog steeds geen installatie kunnen plaatsvinden! Elke keer opnieuw krijg ik dezelfde uitleg dat er een communicatieprobleem is en luiigheid van collega's. Na drie maanden elke keer weer opnieuw mijn verhaal te moeten doen omdat niemand nooit van iets weet ben ik het meer dan beu! Is dit de manier waarop jullie met de klant omgaan? Keep up the good work!

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Na drie maanden elke keer weer opnieuw mijn verhaal te moeten doen omdat niemand nooit van iets weet ben ik het meer dan beu!
Vreemde toestanden. Deze verregaande negligentie heb ik bij Px's onvolprezen dochter Scarlet nooit ondervonden. Binnen de 24u krijg ik een oplossing voor mijn zeer zeldzame probs. Misschien overstappen naar deze low cost, maar - om de goede gang van zaken te laten continueren - niet allemaal tegelijk 😎
Reputatie 3
Na drie maanden elke keer weer opnieuw mijn verhaal te moeten doen omdat niemand nooit van iets weet ben ik het meer dan beu!
Vreemde toestanden. Deze verregaande negligentie heb ik bij Px's onvolprezen dochter Scarlet nooit ondervonden. Binnen de 24u krijg ik een oplossing voor mijn zeer zeldzame probs. Misschien overstappen naar deze low cost, maar - om de goede gang van zaken te laten continueren - niet allemaal tegelijk 😎


Omdat Proximus het al meer dan een maand niet klaar gespeeld krijgt om mijn GSM-nummer over te zetten, en nog een aantal andere zaken die ook op niets trekken daar bovenop, was ik verplicht om een nieuwe SIM-kaart aan te vragen bij Scarlet omdat mijn andere SIM-kaart niet past in mijn nieuwe GSM.
In het weekend een mailtje gestuurd, maandag antwoord, donderdag SIM-kaart ontvangen en 2 uur later geactiveerd.... Geen enkel probleem bij Scarlet.

Bij Proximus bellen, klachten indienen, ticket na ticket dat gemaakt wordt en verder gebeurt er gewoon niets... Het enige dat wel lijkt te werken is het produceren van een factuur; Mijn eerste had ik enkele uren na installatie van TV en internet(dat dan nog niet werkt zoals wat ik besteld heb en waar ik voor betaal)...

Jammer dat Scarlet, voor mij dan toch, met haar "fair use policy" voor het internet haar eigen ruiten ingegooid heeft want sindsdien is het in mijn geval echt niet goedkoop meer bij hen.

Aan de andere kant, zit ik door de incompetentie van Proximus haar medewerkers het merendeel van de tijd aan 3 Mbps ipv 100 Mbps te surfen omdat ik zelf geen GRATIS volumepacks kan activeren in MyProximus, een fout die duidelijk bij hen ligt...
Al honderd keer uitgelegd wat het probleem is, bijna evenveel keer is het enige dat er gebeurt dat ze mijn lijn testen desondanks dat ik telkens met hand en tand uitleg dat daar niets mee aan de hand is en wat de oorzaak is...
En dan vanmorgen krijg ik een onbeschofte clown aan de telefoon bij Proximus die me kwam vertellen dat hij er niet van gediend was dat ik commentaar had op de gang van zaken...
Ik had eerder al klacht ingediend bij de ombudsdienst voor telecommunicatie, het zal zeker niet de laatste stap zijn die ik onderneem.
Reputatie 5
Badge +1

Jammer dat Scarlet, voor mij dan toch, met haar "fair use policy" voor het internet haar eigen ruiten ingegooid heeft want sindsdien is het in mijn geval echt niet goedkoop meer bij hen.

500g is voor mij meestal voldoende; voor 5E krijg je er 500 bij.
Reputatie 3

Jammer dat Scarlet, voor mij dan toch, met haar "fair use policy" voor het internet haar eigen ruiten ingegooid heeft want sindsdien is het in mijn geval echt niet goedkoop meer bij hen.

500g is voor mij meestal voldoende; voor 5E krijg je er 500 bij.


Aangezien ik regelmatig 4 tot 5TB per maand aantik werd het wat mij betreft een te kostelijke grap.
Temeer omdat ik jaren geleden "onbeperkt" internet zonder limitering van de snelheid had besteld en men bij Scarlet eenzijdig besliste om de abonnementsformules te veranderen ben ik het dus opgestapt.

Gezien alle miserie die ik met Proximus nu heb was ik beter gebleven waar ik was want buiten die "fair use policy" heb ik op 5 jaar tijd nooit een enkel probleem gehad bij Scarlet dat niet onmiddellijk opgelost werd.
Eind november diende ik een aanvraag in voor Tuttimus en zou ik verder op de hoogte worden gebracht over het verdere verloop. Na drie weken niets gehoord te hebben terug contact opgenomen met de klantendienst en kreeg te horen dat alles in behandeling is en ik spoedig iets zou vernemen. Na enige tijd weer niets gehoord te hebben opnieuw terug contact opgenomen met de klantendienst en blijkt dat er ineens een aantal gegevens niet correct zijn doorgegeven. Nogmaals alles opnieuw doorgegeven en werd er verzekerd dat alles zo snel mogelijk in orde zou komen. Uiteindelijk toch naar Proximus center gestapt en daar wisten ze mij te vertellen dat er met mijn aanvraag nog niets gebeurt is! Alles geannuleerd en terug opnieuw aanvraag ingediend.. uiteindelijk zijn we DRIE MAANDEN verder en tal van telefoontjes en bezoekjes aan Proximus en nog steeds geen installatie kunnen plaatsvinden! Elke keer opnieuw krijg ik dezelfde uitleg dat er een communicatieprobleem is en luiigheid van collega's. Na drie maanden elke keer weer opnieuw mijn verhaal te moeten doen omdat niemand nooit van iets weet ben ik het meer dan beu! Is dit de manier waarop jullie met de klant omgaan? Keep up the good work!net hetzelfde voorgehad..telkens was dat niet in het schema gezet..Ondertussen al wel 3maand telenet afgezegd..En aantal zenders trekt ook op gene bal ?

Reageer