Vraag

Hoe kan je u dossier volgen na een klacht

  • 16 December 2018
  • 1 reactie
  • 644 Bekeken

heb een dossiernummer van een klacht maar ik weet niet waar ik dat moet volgen.
en vlug zijn ze niet om u klacht mail te beantwoorden reeds van 11/11/2018 en nog geen antwoord ontvangen.
heb opnieuw een klacht ingediend vandaag weer al eens dezelfde problemen .

1 reactie

Dit kan wel gemiddeld een 10-tal dagen duren volgens Proximus.
Ik heb op 7 december ook een klacht ingediend maar ook nog niks van oplossing gezien of ontvangen, wel op 8 december een mail ontvangen met mijn doorgestuurde klacht van noreply.proximus@proximus.com waar je natuurlijk niet kunt op reageren ! Ook op http://myproximus.be kun je daar niks van opvolgen als ik bel naar de helpdesk met de vraag waarom ze het niet mogelijk maken van dit te kunne opvolgen via Myproximus dan was het antwoord, ja dan zal je ook maar even veel te weten komen zoals ik het nu ook maar kan opvolgen, dat je klacht in behandeling is en dat je moet afwachten tot ze u zullen contacteren via mail!
De vorige keer met identiek de zelfde klacht was het direct opgelost door te bellen naar de helpdesk en nu heb ik het via een klachtenformulier gedaan met als resultaat dat je maar kunt blijven wachten op antwoord of een oplossing.

Reageer