Vraag

Hoe jaag je klanten weg


10 en 11 april geen internet, ik beslis te mailen. Er wordt een nr toegekent aan mijn klacht maar daar blijft het bij, dus de tweede dag zonder internet , bel ik. Wachtijd langer dan 10 min wordt gemeld... ik ben nog geduldig en wach wacht wacht 30 min.ik verbreek de lijn....ik blijf stekkers insteken en uittrekken , recetten en wonder boven wonder nadat ik de telefoon had ingelegd plots herstelt internet... 14 en 15 april weer geen internet, 15 april bel ik... en ja ik krijg iemand met een niet zo n best humeur aan de lijn . Neem een tandenstoker en recet uw decoder... hij reageert niet. We bezorgen u een nieuwe decoder op dinsdag dus nog eens 2 dagen er bij. Er kan dan nog maar een dag bij en ik vraag of het woensdag kan want dan is er iemand thuis. Het kan we leveren de decorder af in Keerbergen zegt de dame. Nee daar woon ik niet .. och ze ziet het ze herhaalt mijn adres maar maakt van mijn straat een dreef. Ik wijs haar op de fout ze noteert het juist, ik stuur toch nog maar een mail en krijg weer een nr waar het weer bij blijft.ik blijf weer recetten en stekkers in en uit te steken niets tot op een mooi moment plots weer internet is Het is vandaag woensdag... waar de decorder afgeleverd is weet ik niet maar niet bij mij. Probleem: ik moet aan homeworking doen maar dat kan niet zonder internet. Ik betaal mijn abonnement maar heb geen internet en dat vindt men normaal bij proximus, en worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen, er wordt niet gereageerd op mails.... dames en heren van proximus wie lost dit op, en hoe gaan jullie proberen van een zeer ontgoochelde klant klant te houden

13 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Marleen,

Ik heb je lijn uitgemeten en ik zie dat je modem verbinding maakt met ons netwerk, de configuratie in de modem is correct. Hoe probeer je te surfen, is dit draadloos of rechtstreeks met een kabel?

Het probleem met de decoder dat niet geleverd is vind ik zelf niet terug, je kan ons hiervoor een privébericht sturen met daarin de UPS gegevens en sturen we de decoder naar daar op, om ons een privébericht te sturen doe je door hier te klikken. De gegevens opzoeken van een UPS punt kan je hier terug vinden.
Badge +4
Een decoder is voor TV en een Modem is voor internet, ik vrees voor een verwarring hier ?
VWHWI: Kleine bijkomende aanvulling : Modem dient zowel om het Internet signaal te leveren alsook om het TV signaal te leveren aan een decoder die op zijn beurt de TV aanstuurt om het beeld te krijgen.
Een decoder heb je dus alleen maar nodig indien je ook TV wilt kunnen kijken via Proximus.
Reputatie 7
Badge +3
Marleen vb helaas kunnen decoders alleen nog maar verstuurd worden. Dus daar valt niets anders aan te doen dan de correcte gegevens door te geven, en dan plaatsen we terug een bestelling. Wat een eventuele compensatie betreft geef ik dit door aan mijn collegas van de klantendienst. Groeten Els
Dag els, de decoder verwacht ik graag .... [Edit Wim]
Groetjes
Marleen
Reputatie 7
Badge +3
Dag Marleen zoals eerder gevraagd werd worden best gegevens niet openbaar gezet maar via de link die reeds meegegeven was. We kunnen enkel op een ups punt leveren . groeten Els

om ons een privébericht te sturen doe je door hier te klikken
Reputatie 7
Badge +3
Marleen vb dat is inderdaad de bedoeling u kan de upspunten terugvinden via onderstaande link.En als u die heeft opgezocht kan u ons via privebericht de gegevens doorgeven

, om ons een privébericht te sturen doe je door hier te klikken.Groeten Els

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Service van proximus !? Na 3 weken nog steeds geen decoder, die volgens de eerste contacten met post nl zou geleverd worden, met volgend contact zou hij via ups komen naar de carrefour van mijn gemeente.... verder niets meer gehoord. Geen antwoord meer op mijn berichtjes. Ik ben benieuwd of jullie ook het maandelijks factuur gaan vergeten te sturen.
Vandaag krijg ik bericht van proximus dat ik nog steeds mijn materiaal niet heb teruggestuurd en dat ik een boete kan voorkomen als ik dit nog doe voor 6 mei . Mag ik u nogmaals melden dat k nog steeds geen nieuw materiaal van jullie heb ontvangen, dat jullie niet anrwoorden op mijn berichten, privé noch op dit forum. Wanneer ik telefonisch mijn eerste klacht dd 11 april raadpleeg krijg ik te horen dat deze nog niet behandeld is .... wat is dit toch. Wie en wanneer wordt dit opgelost.
Reputatie 7
Badge +4
Indien eventueel nodig om vooruitgang te boeken
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41

Proximus quo vadis?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Marleen,
Mijn collega heeft het je reeds gevraagd maar ik vind het nergens terug.
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven aub?
Mvg. Wilfried
Weer ontving ik een mail en sms dat ik nog steeds mijn materiaal niet heb teruggebracht en dat mij een boete van 99 euro zal worden aangerekend. Nogmaals ik heb GEEN materiaal ontvangen op 15 april... het zou gepaster zijn mocht u mij een schadevergoeding geven om alle kommer en kwel van de laatste maand dan steeds te dreigen met boetes. Dus nogmaals een verzoek ...stop met deze dreigementen en zoek uit naar waar je de modem toen gestuurd hebt, in elk geval niet naar mij.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Marleen, alvast mijn excuses voor de hinder. De 2de zending naar de Carrefour is goed verzonden en ligt daar klaar sinds vrijdag 4/05. Je kan dit ook via UPS track and trace traceren. Meer info hoe dit te doen op deze pagina.

Als je naar het afhaalpunt, kan je eventueel de track and trace laten zien. Ze hebben namelijk het pakket digitaal afgetekend en moeten dus in het bezit zijn hiervan. Laat ons zeker iets weten!

Ik zal verder ook uitpluizen wat er gebeurd is met de eerste zending welke naar je thuis zou moeten verstuurd zijn geweest. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Reageer