Vraag

Hoe geraken mijn problemen nu eindelijk opgelost?!

  • 9 February 2017
  • 6 reacties
  • 393 Bekeken

Sinds december ben ik aan het bellen en mailen (contactformulier) met proximus. Aan telefoon zeggen ze telkens dat ze gaan doen wat nodig is, op contactformulier-berichten wordt gewoon niet gereageerd.
Het probleem is als volgt: In november 2016 doe ik via internet een aanvraag voor het tuttimuspakket met televisietoestel (promotie). Alles is in orde, ik krijg een orderbevestiging en op 19 december zou proximus langskomen om alles te installeren.
Ik bel tussendoor 2 keer omdat ik geen berichten meer krijg om concreet af te spreken en ook mijn sim-kaart maar niet toekomt. Aan telefoon zeggen de medewerkers mij dat alles in orde is. Dit dus twee opeenvolgende weken. Op 19dec komt er uiteindelijk niemand opdagen (verlof genomen hiervoor!!). Ik bel opnieuw om te vragen waar ze blijven en blijkt dat mijn order niet doorgekomen is!!! (ondertussen dus al 4 contacten gehad!!) Niemand kan mij helpen (2 verschillende medewerkers aan de lijn gehad), tot ik een fantastische kerel aan de lijn krijg die ervoor zorgt dat de volgende dag, 20 december, iemand langskomt om alles te installeren. Fantastisch en ongelooflijk dat die man ineens alles in orde krijgt, toch?
Tot op vandaag (9 februari) wacht ik nog steeds op mijn sim-kaart en televisie die beloofd werd bij de promotie. We hebben internet, televisie en vaste lijn, dat wel. Maar mijn gsm-abonnement en de promotie waarmee we ons lieten verleiden om over te stappen naar proximus, hebben we nog steeds niet ontvangen.
Wanneer ik bel (wat ik zo'n 4 keer heb gedaan) zeggen ze mij dat ze alles in orde zullen brengen. Niet dus. Wanneer we een bericht sturen via het contactformulier wordt zelfs niet eens gereageerd!!!
Dit is het laatste kanaal waarmee ik probeer te krijgen wat ik in november 2016 heb gevraagd. Indien ok dit kanaal geen resultaat geeft, zie ik mij genoodzaakt om via de Ombudsdienst te gaan.

Mijn vraag luidt dus nog steeds: Wanneer krijg ik mijn simkaart en wanneer krijg ik mijn televisietoestel?

Hopend op ENIG respons,
Margot.

6 reacties

Ai , dat schept geen goede vooruitzichten . Ik wacht 8 weken en mijn geduld is al op , ook al een dag thuis gebleven op niks en jullie 7 maanden !!!! Foei foei Proximus !
Ik heb de hoop intussen opgegeven. Ik krijg gewoon geen reactie en aan telefoon kunnen ze mij nooit helpen. Laatst had in zelfs een boodschap wanneer ik belde dat het telefoongesprek gewoon afgesloten werd, na een kwartier aan de lijn te hangen... naar Proximus
spijt dat we de overstap gemaakt hebben 😞
De zoon is omgekeerd overgestapt van Proximus naar Telenet en alles was op 2 dagen geïnstalleerd en omgezet . Begin sterk te twijfelen
Wij waren bij Scarlett en vree content, ma me die actie van die tv en de Netflix app dan toch maar gekozen voor Proximus.
Ik voel mij heel hard bedrogen en belogen. Niemand kan/wil helpen. Zeer slechte reclame en ik zeg dat ook door...
succes in elk geval!
Hallo,
Klacht indienen via onafhankelijke ombudsdienst, dan moeten ze wel reageren, heb het ook allemaal meegemaakt !

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Reputatie 3
Badge +1
Ik krijg ook geen reactie meer.
Mijn probleem bestaat sinds 2 mei.
Nu wordt er zelfs niet meer geantwoord en wordt ik gewoon genegeerd.
Telefoon ingooit.

Triestig en schandalig van Proximus!

Reageer