Vraag

Het leugenpaleis (Proximus)

  • 11 October 2018
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

vorige week werd ik door Proximus gecontacteerd om mijn tevredenheid te toetsen. Terloops meldde ik een kleine storing die af en toe opduikt bij het TV-kijken. De operator stelt spontaan voor om hiervoor een technicus langs te sturen (ook al omdat er enige problemen op de lijn konden gemonitord worden). Prima denk je. En inderdaad dinsdagvoormiddag (op de tweede werkdag)meldt de technicus zich en doet allerlei tests en enkele kleine manipulaties aan de bedrading). Er blijft echter een (ondergronds probleem op de buitenlijn)en hij stelt voor dat een "lasser" langskomt op 15/10. Ook prima.
Echter: 's avonds bij het thuiskomen : geen TV, geen internet. Niks.
Alle bakjes aan en uitgezet, kabels in en uitgeplugd. Niets. Na 22u, dus te laat om Proximus te bellen.
Niet getreurd.
Woensdag 9:08 gebeld naar Proximus, menuutjes doorlopen en uitleg gedaan. Geen oplossing maar men zal mij terugbellen na enige testen.
13:30 Niets gehoord nog maar eens gebeld. Zelfde verhaal.... en we bellen u terug.
17:25 Geen telefoon gekregen dus nog maar eens gebeld, zelfde verhaal... we bellen of mailen u terug (e-mail genoteerd).
Donderdag 14:40 nog geen enkele reactie dus nog maar eens gebeld en een beetje kwaad geworden want alles werkte (niet perfect maar toch voldoende) tot de tussenkomst van Proximus.
Tweede persoon erbij gehaald (allicht de procedure bij boos wordende klanten). "We schakelen de technische dienst in die u beter zal kunnen helpen en binnen het uur zal bellen (tijdstip = 14:55).
Intussen 17:10 en heeft u iemand gehoord? ik in ieder geval niet....
Tot slot een van de verklaringen is dat men de "lasser" voorzien voor maandag 15/10 niet kan herboeken. Ik vraag dat ook niet. Al wat moet gebeuren is dat liefst voor het verkiezingsweekend een technicus (dezelfde als tevoren) langskomt en herstelt wat hij heeft verknoeid.
Maar dat kan blijkbaar niet.
Dat is alsof men in de garage een afspraak heeft voor een groot onderhoud van de auto maar voordien niet meer kan geholpen worden voor een defect remlichtje. Kafka
Mijn overstap naar Telenet is nakende.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer. Zo kan ik eens nakijken wat er aan de hand is

Reageer