Herstelling?

  • 31 May 2017
  • 6 reacties
  • 242 Bekeken

vorige week afspraak voor herstelling op 31.5 .2017 tussen 8 en 17 u; deze afspraak wordt door proximus bevestigd per SMS en per mail. en de aanwezigheid van de klant is vereist. Dus nemen we maar verlof en hopen we dat proximus 's morgens langskomt, maar het wordt 10 u , 11u , 12u .....
Om 15 u toch eens bellen: antwoord proximus: ja hoor,de technicus komt nog langs; oke, dan blijven we nog thuis en zeggen we de sportactiviteiten van de kinderen af; om 17 u : niemand gezien; toch eens online kijken: afspraak GEMIST ? bellen naar proximus: Gemist ? neen , moet een fout zijn want voor die herstelling is er geen technieker voorzien; euh, maar deze middag hadden jullie toch gezegd dat er een technieker onderweg was ..... ? proximus: moet een fout zijn; past volgende week voor jullie ? we zullen je een SMS/mail sturen ter bevestiging van je afspraak, en je moet wel aanwezig zijn.... euh, ja dan maar zeker ....

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4



Niet leuk en ??

Dus kan je me eens in een privebericht je klantID of telefoonnummer doorgeven,

ik wil dit toch es nader bekijken en verifieren wat er hier in godsnaam aan de hand was?

Mvg sabine
melding op 16.5; bevestiging afspraak voor 18.5 (woh, vlug zeg); 18.5 : oei, mijnheer, de storing is zo zwaar dat ik ze zelfs niet kan meten,dat kan ik niet herstellen; de lassersploeg moet komen; we maken een afspraak voor 31.5 tussen 8 en 17 u , je MOET thuis zijn; 31.5 : niemand van proximus; bellen om 14.30 u : jazeker, technieker is onderweg, bellen om 17 u: technieker ? wij ? neen, geen afspraak hier op ons scherm; nieuwe afspraak ? oke dan maar zeker ? nieuwe afspraak voor 8.6 tussen 8 - 17 u, je MOET thuis zijn ; 8.6.2017 : 8 u muisstil..... 10 u muisstil... 12 u muisstil ..... 14 u ..... muisstil, 14.10 u ring ring : aha, den proximus hier; t is om te zeggen dat we vandaag niet meer kunnen langskomen; ge kunt bellen naar de dienst afspraken voor een nieuwe afspraak......... ROOD....... lijn verbroken; bellen naar de proximus diensten .... 4 diensten .... 10 redenen dat het niet lukt vandaag....... ?
hoe prive bericht sturen ?
een privébericht aan Het Proximus Team kan via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +6
Blaasveld, ik heb je bericht ook reeds gelezen en beantwoord op Facebook. Ik neem contact op met ons dispatch centrum en houd je op de hoogte. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat we dit snel kunnen oplossen. Een privébericht sturen is niet meer nodig.
snel oplossen ......... dit werd me vorige week ook al gezegd en zie me hier zitten ...............

Reageer