Beantwoord

Help

  • 15 January 2018
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

Sorry maar ik vind nergens een mail adres voor een klacht en via tel...een ernstig probleem.
Gezien de openbaarheid van ... geef ik niet graag men gsm nr en klantnr en factuurnr.
Vanddag een vraag gesteld via de 080022800 betreffende nazicht getrouwheidspunten die ik op 24-12 omgewisseld had naar beltijd,deze vind ik niet terug op men factuur van 10-1 -18
Zijn deze al verrekent dan toch graag enige duiding ervan.De mevrouw zei dat enkel de premium club deze zaken beheert,en zij gaf me het nr 078/151910 .Om binnen te geraken op het nr 0800 moest ik 21 minuten wachten .Op het nr 078 optie 4: 11 minuten en dan maar ingehaakt ,en terug opnieuw maar dan optie 2 voor 8 minuten en ik terug ingehaakt .Om moedeloos van te worden,en met beetje volhouden heeft proximus een algehele tevredenheid...
icon

Beste antwoord door LorentzV 17 January 2018, 11:10

Bekijk origineel

2 reacties

Privé gegevens geef je inderdaad best door via een privébericht en dit kan door te klikken op deze link

of je kan ook klacht indienen als volgt, surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 6
Badge +3
Dag Staff,

Kan jij ons jouw klantnummer even doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Kijk het dan zeker met jou na. Indien je ons per mail wenst te contacteren, kan je het webformulier invullen op https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer