Heb het gehad met proximus!!!

  • 27 April 2018
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ben nu al denk zo'n 20 jaar klant.Elk jaar heb ik wel problemen die ze amper opgelost krijgen en het duurt altijd weken.Nu weer.Kan niets opties gsm veranderen via my proximus omdat er een bestelling in behandeling staat.Heb helemaal niets besteld,al maanden niet!En ze vinden ook geen bestelling terug,maar toch krijgen ze die opmerking niet weg!Ben hier al drie dagen voor aan het bellen,chatten,mailen.Nog steeds hetzelfde.Kan dus geen mobiele data bijkopen,dus zit ik nu over mijn limiet,kan mijn gratis surf free anytime niet activeren,niet op gsm,niet op pc.De link in de mail voor mobiele data werkt ook helemaal niet.Stuur geen mails er iets nieuws is,als het niet in orde is he zeg!Dan de excuses,de uitleg,die kant nog wal raakt.Heb al drie keer een ander account moeten aanmaken,de app telkens opnieuw moeten downloaden,probleem blijft.Via my proximus kan ik niets doen,niets veranderen,via de app al helemaal niet.Het probleem is gewoon helemaal proximus.Denk ik morgen eens ga horen bij een andere provider.Ik hoop dat ik daar niet zoveel problemen heb.En dat ik daar niet over mijn data moet gaan omdat niets werkt.Een site die regelmatig blokkeert,diensten die half werken.Mijn verbruik dat ik vaak niet kan zien,altijd is het iets.Goed gezien proximus,ik mag betalen nu voor jullie fouten!!!Echt niet meerHeb veel geduld gehad denk ik.Heb het echt gehad.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tascha, kan je me even een privé bericht sturen met je gegevens (klantennummer of lijnnummer)?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Mvg, Charlotte
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Charlotte,ik heb dit gedaan.Maar met alle "hulp" die ik afgelopen dagen kreeg van proximus,is alles alleen nog erger geworden.

Reageer