Geen interesse in trouwe klanten

  • 11 August 2017
  • 0 reacties
  • 108 Bekeken

net geen 10 jaar klant bij Proximus, ik kwam van Mobistar.
Bel vandaag voor optimalisatie mobiel.
Met de 1e persoon werd de verbinding verbroken, ik moest ZELF terugbellen.
De 2e persoon had geen interesse mij een aanbod te doen: ik kan niets voor u ingeven.
"Zal ik dan best terug naar Mobistar gaan?" Opnieuw: ik kan niets voor u ingeven.
Nu betaal ik 30€ voor 400', onbeperkt sms en onbeperkt vaste lijnen. 2G data.

Orange aanbod: 26,40 voor onbeperkt bellen en sms en 5 G data.
Minder betalen dus en meer krijgen...

Jammer van jullie houding hoor Proximus.
Vaste klanten hebben we toch al, daar hoeven we niets voor te doen?????

Zeer ontgoocheld

0 reacties

Geen reactie

Reageer