Beantwoord

Email contact om een email klacht in te dienen

  • 28 December 2016
  • 8 reacties
  • 3580 Bekeken

Beste
Ik wil eenklacht indien bij Proximus maar vind geen email adres terug klantendienst. Via de website kom ik altijd terug bij de 0800 nummer. Ik wil dit nummer NIET MEER bellen. Ik heb het verschillende keren moeten doen en elke keer meer dan 30 min wachttijd. Ik wil dat mijn klacht op papier komt. In mijn onmacht heb ik een poging gemaakt om een mail te schrijven naar de CEO (ik heb het email adres gegokt), in de hoop dat ik ergens terecht kom.
Mijn klacht gaat over de communicatie tussen Proximus en One Telecom een partner bedrijf en mij als klant.
icon

Beste antwoord door Wim 28 December 2016, 15:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Bela,
als je schriftelijk een klacht wil indienen kan dat altijd via dit adres:
Proximus NV van publiek recht
T.a.v. de klantendienst
Koning Albert II-laan, 27
B-1030 Brussel

Al dan niet aangetekend.
Mvg,
Beste Wim

Bedankt voor U snelle antwoord, maar ik vraag me af is er GEEN EMAIL ADRES? Proximus is toch een telecommunicatie bedrijf, wij wonen anno 2017 en niet 1999.
Ik had een Titimus pakket bestelt op 24 november en er zijn nog altijd problemen met de activatie. Als ik iets per post opstuur dan duurt het nog langer. Ik wil antwoorden kregen.

Bedankt
Bela
Reputatie 7
Badge +6
Bela,
Een rechtstreeks emailadres kan ik u niet geven, het is de bedoeling dat je de flow volgt van onze vernieuwde contactpagina:
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html

Desgevallend kun je ook een privébericht sturen, hetzij via Facebook, hetzij via Twitter, hetzij hier op het Forum op volgende link.
Mvg,
Net via het forum gedaan.
Ik zal ook per post ook de oorspronkelijke e-mail sturen.
Bela,
Een rechtstreeks emailadres kan ik u niet geven, het is de bedoeling dat je de flow volgt van onze vernieuwde contactpagina:
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html

Desgevallend kun je ook een privébericht sturen, hetzij via Facebook, hetzij via Twitter, hetzij hier op het Forum op volgende link.
Mvg,


geen email: ZWAK
Langs deze omweg wel !

Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact
zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:
"Mail Ons"
Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook
Beste
Ik wil eenklacht indien bij Proximus maar vind geen email adres terug klantendienst. Via de website kom ik altijd terug bij de 0800 nummer. Ik wil dit nummer NIET MEER bellen. Ik heb het verschillende keren moeten doen en elke keer meer dan 30 min wachttijd. Ik wil dat mijn klacht op papier komt. In mijn onmacht heb ik een poging gemaakt om een mail te schrijven naar de CEO (ik heb het email adres gegokt), in de hoop dat ik ergens terecht kom.
Mijn klacht gaat over de communicatie tussen Proximus en One Telecom een partner bedrijf en mij als klant.


Er is wel een email adres, proximus doet graag moeilijk, qua klantvriendelijkheid en behulpzaamheid 0 op 10.
Email is : affinity.mobile.nl@proximus.com

Reageer