Vraag

Een zeer ontevreden klant!

  • 8 May 2018
  • 4 reacties
  • 486 Bekeken

Reputatie 1
Beste,


Klantnr.615794062 .... Ik heb vandaag(8 mei) telefonisch contact gehad met jullie commerciële dienst tss 19u-19u15 tijdens mijn eerste gesprek heeft er een zij opgenomen waar ik mijn gegevens heb doorgegeven zoals wie ik ben waar ik woon en die persoon heeft mij op een muziektoontje van Proximus gezet en had toen een hij aan de telefoon waar ik terug mijn uitleg moest doen hij was wel vriendelijk. Ik wens dat jullie het eerste gesprek opvragen omdat ik het niet vinden kan om zo behandeld te worden .... wat een cowboys werkt er in jullie callcenter ... dit is niet de eerste keer dat ik zo behandeld word JULLIE JAGEN MIJ WEG ook anderen. Ik ben verplicht om nu naar een ander provider te gaan GENOEG IS GENOEG GEWEEST en vandaag was de druppel ... KLANTVRIENDELIJKHEID IS BIJ JULLIE VERGEZOCHT. Ik wil alleen gecontacteerd worden door iemand van Proximus zelf en zeker niet door iemand die in een callcenter werkt.

Vriendelijke groeten

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Bouchra,

Alvast de excuses hiervoor.
Ik geef zeker de feedback hiervan door aan de betrokken diensten.
Waarmee kunnen we je helpen?
Je mag altijd een privébericht sturen naar Het Proximus Team.
Mvg, Koen
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bouchra,
Ik kan je geen antwoord versturen via privébericht omdat je de instellingen van je account zo hebt gezet dat je alleen berichten kan ontvangen van mensen die jij volgt. Is het mogelijk de instellingen aan te passen of Proximus te volgen?

Inmiddels heb ik jou feedback doorgestuurd naar het betrokken extern callcenter zodat de medewerker hierover zal worden aangesproken.

Het belangrijkste is voor ons dat jouw initiële vraag is beantwoord. Waarom nam je contact op met Proximus? Is je vraag beantwoord? Waarmee kunnen wij eventueel nog helpen?

Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
Goedenavond Antonella,

Mijn reden waarom ik mijn instellingen op jullie Forum heb aangepast omdat ik door iemand van Proximus te vaak onterechte reacties kreeg van haar .... ik weet wel dat er niets gaat gebeuren met mijn voorval van dinsdag. Ik laat het hier niet bij de ombudsdienst en test aankoop zijn al op de hoogte. Nu is mijn vraag wat krijg ik daarvoor in de plaats(SCHADEVERGOEDING).

Vriendelijke groeten,
Bouchra
Reputatie 6
Badge +3
Dag Bouchra,
Zoals mijn collega reeds vermelde kunnnen we je enkel van dienst zijn indien je de initiële reden van je vraag voor schadevergoeding doorgeeft. Via een privé bericht kan dit eenvoudig via deze link.
In afwachting van je boodschap.
Mvg. Wilfried

Reageer