Beantwoord

Een (wan)ode hoe Proximus haar trouwe klanten behandelt !

  • 16 January 2019
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Door een vergetelheid van mijn kant had ik de factuur (maandelijkse mail met PDF) van november niet betaald. De eerste keer sinds mijn >35 jaar klant bij RTT, Belgacom, Proximus. Ik had inmiddels al de factuur van december ontvangen en betaald. Niettemin bleef de reactie van Proximus niet uit: geen TV, geen telefoon, internet sterk vertraagd. Via de Proximuswinkel en hun speciale telefoon met directe lijn gebeld naar de klantendienst. Ze zouden alles technisch in orde brengen na betaling van de factuur van november, wat ook gebeurde. In de factuur van januari werd de rekening van de technische operatie gepresenteerd: 40€. Aangezien het onmogelijk is om van thuis uit iemand persoonlijk bij Proximus te contacteren, ben ik terug naar de Proximuswinkel gereden om kreditering van de 40€ te vragen op de factuur van februari. "Doen we niet ! " was het antwoord. Voilà, de wijze waarop Proximus zijn trouwe klanten behandelt ! Voor mij een brug te ver. Ik overweeg nu een andere provider ! Ik hoop dat Proximus dit ter harte neemt, andere klanten zullen er baat bij hebben. Klant 1953421
icon

Beste antwoord door KoenN 17 January 2019, 15:47

Bekijk origineel

2 reacties

Sterkte Philippe, idem zoals mijn grootvader: immer trouwe, correct betalende klant geweest sedert RTT. Proximus doet een online "geste" om deze klanten te belonen via de opgespaarde punten (was in dit geval meer dan 8000)...maar laat ze wel in de kou. Weldra krijgen we allen waarschijnlijk nog de deksel op de neus dat "wegens de komende ontslagen van onze werknemers, loopt alles vertraging. Gelieve ons te excuseren voor alle (on)gemakken."

https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/premium-proximus-club-punten-bancontact-betaling-twist-trio-sedert-13-12-2018-en-nog-niets-46661
Reputatie 7
Badge +4
Dag Philippe,
We hebben eenmalig, commercieel een rechtzetting opgemaakt voor deze kosten ondanks de factuur niet tijdig betaald was en geen fout van Proximus is.
Mocht dit nog in de toekomst gebeuren zullen deze kosten wel aangerekend blijven.
Mvg, Koen

Reageer