Vraag

Een echte schande!

  • 13 December 2017
  • 8 reacties
  • 461 Bekeken

Beste,

Ik val direct met de deur in huis. Al maanden aan een stuk heb ik problemen met jullie services.
In februari heb ik ingetekend in een actie van tuttimus komende van telenet dacht ik een goeie zet.
Na herhaaldelijk te bellen lukte het uiteindelijk om alles rond te krijgen. Normaal zou dit veel vlotter moeten kunnen.
Maar dan begon de miserie. Plots klopte de factuur niet meer hogere bedragen werden aangerekend en na te bellen weliswaar opgelost.
De maand nadien weer van dat , terug moest ik bellen om de factuur juist te krijgen. Hoe dit mogelijk is is mij onbekend, je zou beginnen denken
dat dit door onbekwaamheid van uw medewerkers is.
Plots werd mn abonnement veranderd naar een ander pack, bepaalde dingen waren veranderd in mn pack. Mn mobiel internet was plots verlaagd, terug gebeld
en na enkele malen te bellen werd dit opnieuw opgelost , opgelost tja ik moest gewoon wachten tot het eind van de maand enkel dan konden jullie mij resetten. Of dat hebben
jullie mij toch wijsgemaakt.
Nadien heb ik terug gebeld voor enkele fouten in mn factuur.

Nu wil ik gebruik maken van jullie packs "entertainment pack nl" al weken probeer ik dit te activeren. Als ik bel krijg ik steeds hetzelfde antwoord door een technisch probleem is dit niet mogelijk.
Er is word dan een ticket opgemaakt (ondertussen al verschillende) maar nog steeds blijft dit probleem aanhouden. Zelf kunnen jullie dit ook niet activeren ,volgens jullie blijf er iets hangen in jullie systeem.
Soms zeggen jullie het is nu opgelost. en als ik dan kijk geen verschil. Het is echt niet normaal wat ik moet doen om iets te bereiken.
Vandaag heb ik ook terug gebeld omdat er weeral iets op mn factuur stond die niet klopte. Ondertussen zou dit opgelost zijn.
Het activeren van een pack kan nog steeds niet.

De promotie van tuttimus is ondertussen verlopen , maar eerlijk genieten van jullie producten kon niet, zo een slecht dienstverlening heb ik nog nooit meegemaakt echt een schande.
Wat ik ook zo erg vond was , toen de persoon die mij vandaag geholpen had support vroeg aan iemand anders en even de lijn moest verlaten , wel toen kon ik al de de gesprekken horen
van van haar collega's. Zo de mensen uitkafferen na een supportvraag , dit omdat ze een foute vraag stelden echt laag bij de grond. Je zou denken dat wij betalen voor een dienst maar uiteindelijk
worden wij gewoon uitgelachen en van de een naar de ander gestuurd.

Ik zie dit echt niet meer zitten om nog lang bij Proximus te blijven. Bij Telenet 14jaar klant geweest NOOIT geen grote problemen gehad service altijd top. En indien er iets kleins was stelden ze dan nog een tegemoetkoming voor. Dit is pas service. Klant is daar koning. Bij Proximus heb ik dit gevoel echter niet , nooit zal ik u aanbevelen bij anderen.
En waar je überhaupt een klacht kan sturen is mij ook onbekend. Schande!

Hopelijk krijg ik een reactie.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Er is toch niks die u belet van terug te keren naar Telenet.
Als die problemen niet opgelost raken dan zou je best je conclusies uittrekken en terugkeren naar telenet, ik zou dat in ieder geval zo doen, ik zou dat geen maanden verdragen, van mij zou dat binnen de week in orde moeten komen zoniet dan zou ik de stekker uittrekken en Proximus verlaten.
Reputatie 7
Badge +3
Het is momenteel ontzettend druk bij de achterliggende diensten heb ik verstaan. Eindejaar, verlof moet nog opgenomen worden anders zijn ze het kwijt enz. Beetje geduld. Het facturatiesysteem loopt automatisch door een applicatie. Daar komt alleen een persoon tussen op vraag van de klant zelf.
Goede raad als je met iemand van de klantendienst gebeld hebt, operatoren of after sales: herhaal wat ze je als oplossing geboden hebben, zodat je zeker weet dat jullie "dezelfde taal" gesproken hebben en het over hetzelfde hebben.
Reputatie 7
Badge +1
Het is momenteel ontzettend druk bij de achterliggende diensten heb ik verstaan. Eindejaar, verlof moet nog opgenomen worden anders zijn ze het kwijt enz. Beetje geduld. Het facturatiesysteem loopt automatisch door een applicatie. Daar komt alleen een persoon tussen op vraag van de klant zelf.
Goede raad als je met iemand van de klantendienst gebeld hebt, operatoren of after sales: herhaal wat ze je als oplossing geboden hebben, zodat je zeker weet dat jullie "dezelfde taal" gesproken hebben en het over hetzelfde hebben.

Heb je gelijk in. Noteer altijd alles bij een telefoon gesprek zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Maar dat het ontzettend druk is mag geen excuus zijn voor de service naar de klant. Die mag er nooit onder lijden. Moet het bedrijf PX maar oplossingen zoeken zodat de service er niet onder lijdt. Zo gaat dat in alle bedrijven.
Mss moeten ze het voorbeeld van de post volgen volk bijnemen om de pakjes op het eind van het jaar te kunnen leveren ...
Het is momenteel ontzettend druk bij de achterliggende diensten heb ik verstaan. Eindejaar, verlof moet nog opgenomen worden anders zijn ze het kwijt enz. Beetje geduld. Het facturatiesysteem loopt automatisch door een applicatie. Daar komt alleen een persoon tussen op vraag van de klant zelf.
Goede raad als je met iemand van de klantendienst gebeld hebt, operatoren of after sales: herhaal wat ze je als oplossing geboden hebben, zodat je zeker weet dat jullie "dezelfde taal" gesproken hebben en het over hetzelfde hebben.
Opschrijven? Ieder keer werd een ticket aangemaakt ,als je zelf daarna verwijst dan valt hun euro. Enige competentie verwacht ik toch.
Ook bij het opbellen moet je uw nummer intikken zodat ze weten wie je bent. Maar daarna vragen ze dan nog eens uw klantennetwerk of gsmnummer. Alles is zo omslachtig . Er zou veel tijd bespaart worden door gewoon een efficiënter systeem te gebruiken. Moesten dit gebeuren in een privé bedrijf was dit allang failliet .
Blijkbaar ben ik niet de enige die klaagt over de gebrekkige samenwerking binnen de diensten van Proximus ! Nu al één maand geleden een aansluiting gevraagd met ondertussen 3x naar een proximus center te lopen en zo'n 10 telefoontjes gepleegd naar de "klantendienst". Maar nog altijd niet mogelijk om een installatie van proximus te krijgen ! Ja, er is veel belofte gedaan dat het in orde zal komen en telkens worden er tickets en emails en dergelijks gestuurd naar de verschillende diensten zonder oplossing. Dan krijg je plots te horen dat er een technisch defect was of de server die vast gelopen was ..... Het is er blijkbaar heel druk binnen de diensten door al de klachten en het versturen van berichten maar niemand die echt voor directe oplossingen kan zorgen. Geduld wordt er gezegd aan de andere kant van de telefoon en anders bel je nog eens terug ......
Proximus: de provider die hun klanten liever kwijt dan rijk is.

Reageer