Dienstverlening door Proximus

  • 11 March 2019
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Toen ik in december 2018op een nieuw Proximus aanbod ben ingegaan dacht ik bij Proximus de ideale service voorziener te hebben gevonden,maar ik kwam al direct bij de levering van mijn LG toestel in de problemen waarbij ik twee maanden heb moeten wachten van december 2018 tot februari 2019 voordat de TV en het contract in werking konden komen.
Maar nu beginnen ook de service problemen nu ook naar boven te komen vanwegeaparatuur falen tot slechte instellingen en daarbij nog een eigenwijze Proximus hulpverlener die zeer onhulpvaardig is en de klant de verantwoordelijkheid geeft voor eventuele instelling fouten
Ik en mijn vrouw wonen in een appartement en zijn beide rond de tachtig jaar en gepensioneerd ik heb wel een hoge technische opleiding genoten maar in de zware industrie machienen en vrachtwagens.
Mjn basis kennis is op electronischgebied tamelijk gevorderd maar niet op TV waar mijn kennis is redelijk tot beperktnu ben ik zeer ontgoocheld met de dienstverlening door Proximus - Gent Veldstraat,waar een zekere Pieter ( wilde mij zijn familienaam niet bekend maken) mij maandag 11/3 om 8.15 mij te woord stond en mij behandelde als een achterlijk schepsel en mij liet verstaan dat het hem enkel ging om mij € 85,00 aan te rekenen voor het herstellen van een fout welke eerder in de week was hersteld door een Prox technieker namelijk het herinstellen van de programmas aangezien die bij het vervangen van de decoder opnieuw moeten ingesteld worder van de LG TV remote naar de Proximus afstandsbediening,dit heeft een dag goed gewerkt maar de tweede dag was het alreeds,zwart scherm met de waarschuwing geen programma instellingen ?
Nu in mijn inziens is dit een 'rework' voor Proximus en niet een interventie voor de klant zijn rekening
Maar die mijnheer Pieter is van mening dat dat zelf moet doen en in een TV winkel om raad moet vragen ??? ( ben ik een Proximus klant of niet) m.a.w geen hulp zonder te betalen is zijn moto waarvoor ik ten zeerste ontsteld ben.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Norbert,

Dit is inderdaad niet de bedoeling, ik kijk dit na voor jou. Je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer even doorsturen

Groeten Geert

Reageer