Dichtgooien telefoon klantendienst

  • 8 March 2017
  • 9 reacties
  • 741 Bekeken

Beste,
hoe is het mogelijk dat operatoren bij klantendienst telefoon neergooien?
Wij bellen voor een probleem, men kan niet helpen en dan gooit men de telefoon maar neer.
Is dit onbekwaamheid?
Ik dacht dat proximus een degelijke deftige firma was die "bekwame" mensen tewerksteld.
Als men je al bij klantendienst NIET helpen kan en een klachtenbrief ook NIET helpt.

HOE kan men dan constructief aan een oplossing werken zonder over te gaan van operator???

MVG
Sven

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Probeer nog eens te bellen, negen kansen op tien dat je een andere operator aan de lijn krijgt die hopelijk iets meer vriendelijker is.
Bij 2 operatoren gehad. Echt weird
Reputatie 6
Badge +2
Bel toch maar verder op, je zal wel op een operator botsen die wel ingeschikkelijker is.
Ja maar, dit kan toch niet! Elk bedrijf is momenteel sterk aan het werk om de klantevredenheid op te krikken en bij Proximus doen ze net het tegenovergestelde. Ik had zaterdag een Franstalige aan de lijn, die na 25 minuten meldde dat ze mij niet kon helpen en dat ik maar moest terugbellen... Waar slaat dit op???
Verder bellen heeft echt geen zin. Het is mij nu ook reeds 3 keer overkomen. Zeer onprofessioneel !!!!
is mij ook net overkomen....onvoorstelbaar
very rude female operator this morning i had on the line,..Just hang up...I told her to be a little bit friendly,its still early in the morning .If this is what they called" customers service"..i really think this woman ought to sell fish in the market...
Werken blijkbaar samen met andere kantoren als het druk is... dan is het dus niet proximus maar een of andere interim operator die u verder helpt.. en de echte operators krijgen dit op hun brood,en mogen dan de brokken lijmen...
Als je een privébericht stuurt kom je wel bij mensen van Proximus zelf terecht "Proximus Team"

Reageer