Beantwoord

Decoder defect

  • 27 February 2018
  • 3 reacties
  • 581 Bekeken

gisteren problemen tijdens TV kijken, decoder herstart, maakte bij rebooten beep geluiden, nadien melding dat activatie niet gelukt is. heb deze ochtend FACR gedaan, geen oplossing, vrees dat decoder V4 de geest heeft gegeven.
icon

Beste antwoord door Martin 27 February 2018, 09:28

Bekijk origineel

3 reacties

Wat je waarschijnlijk niet wist is en hier reeds gepost geweest is 😉
Er dient vermeld te worden dat je sedert 1/02/18 geen Factory Reset meer mag doen, of je decoder wordt gedesactiveerd. en onbruikbaar gemaakt, zogezegd omdat de recentste interface hier niet meer op draait. Je krijgt dan een voorstel hem in te ruilen, in mijn geval tegen een V5 (mét HDD). Vermits het een gekochte V4 was, wacht ik nu af hoe het verder verloopt.
Dus, wie nog een V4 gebruikt, zéker géén Factory Reset meer doen !
bron
Maar het goed nieuws is dat je die mag omruilen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
bedankt Martin, zal dan maar direct bellen om decoder om te ruilen, was van plan om deze namiddag naar proximus center te gaan met decoder om een nieuwe te halen, maar als ik het goed begrijp is dat niet mogelijk, of vergis ik mij...
Het is inderdaad niet meer mogelijk in een prox centrum, wel zijn er die hier nog melden dat ze de decoder (en bbox) wel nog hebben mogen afgeven in een prox center maar dat was dan in geval van een opzeg van hun contract.

Reageer