C(r)ommunicatie met Proximus

  • 11 September 2018
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik wou even het volgende kwijt.
Het motto bij Proximus is nog steeds: "waarom gemakkelijk als het ook veer moeilijker en ingewikkelder kan".
Ik heb een maand geleden laten weten dat mijn moeder overleden is en dat haar abonnementen mochten opgezegd worden.
Hetgeen MIJ (zie verder) diezelfde dag nog per e-mail bevestigd werd, met als ondubbelzinnige aanspreking "Aan de familie van..."
Waarom ontvangt mijn moeder deze week dan toch nog een factuur - sorry, aanrekening - voor een volledig nieuw en veel duurder abonnement?
Begrijpe wie kan.
Ik dus per telefoon (ditmaal na slechts zo'n 15 minuten wachten; een record wat mij betreft) nogmaals de hele situatie moeten uitleggen.
Zoals altijd was het antwoord "Een foutje in het systeem".?
Bovendien werd de bevestigings e-mail achteraf niet naar mij, maar naar mijn broer gestuurd - die uiteraard uit de lucht viel.
Dat misterieuze "systeem" van Proximus heeft dringend nood aan een wellicht even misterieuze interventie, toch?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag anneke17066,

Graag ontvang ik het betrokken klantennummer via een privébericht voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer