Bevestiging afspraak technieker?

  • 4 March 2019
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Afgelopen zaterdag belde ik de klantendienst van Proximus met de melding dat ik geen enkele dienst meer heb (telefoon, internet noch tv). Men antwoordde mij dat er een technieker moest langskomen en dat men mij zou terugbellen om een datum vast te leggen. Vandaag bel ik op eigen initiatief terug, blijkt dat er helemaal geen nota genomen was van mijn oproep zaterdag. Men bevestigt mij dat er woensdag een techniekee kan langskomen en dat dit nog bevestigd zal worden per mail. Tot op heden geen lail ontvangen. Ik hoop dat er woensdag effectief een technieker komt, zou niet de eerste keer zijn dat ze hun kat sturen wegens foutieve registratie in hun systeem.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ook niets te zien in uw MyProximus onder de rubriek afspraken? Normaal krijgt u inderdaad quasi direct een e-mail/sms en contacteert de technieker u +/- 30 minuten vooraf (een "fictief" 02/…. nr). Vermits u geen internet noch telefoon meer heeft stel ik mij evenwel de vraag of de technieker effectief op uw locatie iets kan komen doen, m.a.w. stelt het probleem zich niet eerder in het Proximus (lokale) (kabel-)netwerk. Kon de betrokken Proximus-medewerker geen info geven over waar het probleem zich situeerde? Misschien toch vandaag nog eens terugbellen op 0800 22800 - technisch probleem voor meer info, nee?
Ik denk dat het moeilijk is voor de Proximus medewerker om te zeggen waar het probleem zich juist bevindt als er totaal geen verbinding meer is (telefoon ingesloten) en daarom ook een technieker ter plaatse moet komen, ook zoiets voorgehad en het was juist in het intropunt dat het probleem zat dus kan het mogelijk zijn dat ze bij je thuis moeten komen meten want aan welke kant het juist zit kunnen ze van op afstand niet zien.
Als er hier iemand van de Proximus medewerker langskomt kunnen ze ook wel natrekken hoever het staat met de interventie van de technieker…
PS: hier komt maar iemand langs tot 22u of zoals reeds hierboven aangehaald kun je ook bellen naar 080022800 ook tot 22u
Reputatie 7
Badge +4
Alba,

Ik heb dit net even voor je nagekeken. Dit is een FTTH lijn. Morgen tussen 8-12u komt hier een technieker voor langs.

Reageer